Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trango_B skrev:Vem fan vill till egypten nuförtidenLäs nyheterna
Jag fick ju rida kamel är ju aldrig fel det heller
sportarn skrev:Egypten är ett härligt land, visserligen jäkligt varmt +55 när jag var där!
Sen har de ju sina speciella saker för sig. Men jag rekommenderar detta land, förutom att jag blev kidnappad, men men det är smällar man får ta.Jag fick ju rida kamel är ju aldrig fel det heller
![]()
Åk dit men se upp för allt löst folk, ta gärna med lite tårgas eller annat nödvändigt ont!

Ja, faktiskt är jag det. Jag var 18 bast och det kom 2 araber på var sin sida om mig och lyfte upp mig på en kamel. På kamelen satt det ytterligare en arab som tog iväg mig på en ridtur. Ingen trevlig upplevelse direkt. Funderade på att hoppa av, men 3 meter ner i 40 km/h då är man inte så tuff så det var bara att hänga på.RED_LiME skrev:Är du seriöst när du säger att du blev Kidnappad?![]()

campar skrev:Hehe, jag åker imornbitti! =)
Ska bli skönt tycker jag, o orolig är jag inte!
Killen på kamelen for iväg med mig bakpå ca 400 m. Mor som oxå var med blev livrädd och sprang efter. Sen när han stannade visade det sig att de som vanligt var ute efter pengar och ville ha papperspengar bara för att jag skulle bli fotad bredvid aset.Vägra vurpa skrev:Hur kom du av kamelen då? Vad hände?

Lartes skrev:8866:-? e det va du betalade?
Jag satt å kollade lite resor nu, bla till Egypten.
8866:- för resa å 2v boende e inte sådär rasande billigt....
Bara nyfiken, vill inte förstöra din tråd.
Letar lite resor nu, helst ska det bära av till Zanzibar över nyår. Men det verkar svårt att få tag i biljetter.
Så jag e intresserad av andra resor kanske, om det blir till bra priser![]()
eisbaer skrev:8866 för två personer två veckor är billigt. Vet iofs inte vad det är för hotell.
Lartes skrev:Billigt, ja hyffsat fast det e inte jättesvårt att få tag i en resa till samma peng.
Men som du nämnde att vi vet ju inte vad det är för hotell...
eisbaer skrev:Är det inte? Vart hittar du den då? Trestjärnigt hotell var det visst.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |