Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:Nån som vet nåt vettigt (billigt) ställe där man kan beställa tröja med eget tryck?
I Gbg, eller på nätet... Har letat lite men det finns så mycket, nån kanske sitter på bra info?
Antar att du driver med mig.. KulHenken skrev:Lite malarfarg & en halv potatis! Allt du behover sen ar en valfri t-shirt.
Jag tror det ligger ett tryckeri i sävedalen, inte säker dock.. Jag vill ha en collegetröja typ med bara vit text på arm och rygg typ..juha01 skrev:Jag skulle också vilja veta! För mig skulle det räcka med vit text på svart tröja som man bara lämnar in typsnitt/layout och får fixat..
Finns nåt (skumt ställe) på Drottninggatan, vid NK-garaget, för 169:- st, men jag vet inget om kvaliten och dessutom var det lite saftigt.
Helst så ska man komma med tröjan själv för det är jäkligt varierande kvalitet på det tryckarna brukar ha.
Trötter skrev:Jag har möjlighet att trycka tröjor i skolan, vi har screentryck, offset tryck, digitalpress, kan ta reda på priser, tror vi liger runt 100 kr, vi tar även emot andra beställningar, tex offset tryck och det, går Tumbagymnasium media tryck.., endaste tryck linjen i sthlm
Hultan skrev:Jag tror det ligger ett tryckeri i sävedalen, inte säker dock.. Jag vill ha en collegetröja typ med bara vit text på arm och rygg typ..
Får se vad man kan hitta...
Henken skrev:Lite malarfarg & en halv potatis! Allt du behover sen ar en valfri t-shirt.
Hultan skrev:Nån som vet nåt vettigt (billigt) ställe där man kan beställa tröja med eget tryck?
I Gbg, eller på nätet... Har letat lite men det finns så mycket, nån kanske sitter på bra info?
hållundan skrev:Hultan, det ligger ett schysst tryckeri vid Sävenäs. Precis intill Göteborgs Energi. Minns inte deras namn, men priset är bra och kvallen blir finfin.
Vet att det står "Vi syns, syns ni" på väggen.![]()
Hehe, den siten har några klasspolare gjort..Emmi skrev:
Ok, tackar Hållis, skall kolla!hållundan skrev:Hultan, det ligger ett schysst tryckeri vid Sävenäs. Precis intill Göteborgs Energi. Minns inte deras namn, men priset är bra och kvallen blir finfin.
Vet att det står "Vi syns, syns ni" på väggen.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |