.....när man skabestämma sig för en nya hoj. Skall ha en 07á till våren och nästa säsong. Resonerar som så att, en cbr 1000 rr är det säkra kortet vad gäller körbarhet (lättkörd) både på bana och gata. Är honda-frälst. Det skall jag inte sticka under stolen med. MEN.........de andra japanerna är förjävla fina och intresanta dom med. Dåfrämst gixxern och rettan. Beslutsångest på hög nivå.
Vet att det finns miljoners trådar om vilken hoj man skall välja, men detta är ingen sådan. Mer en beskrivning påhur gott man kan ha det när man väl bestämmt sig för ny hoj. Trodde jag men en krypande känsla infinner sig i kroppen. Kommer man bli nöjd eller sneglar man på gixxrar och rettor om man väljer efter sitt hjärta och väljer cbr´n.?? En sak som e j'vligt säker e att 954án kommer lämna ett stort tomrum efter sig. Älskar allt med den. Tycker inte de nyare japsarna inger samma bus/gat känsla som min "gammel"-bläjd. Visst den e mycket mer gata än de övriga nyare hojarna, men första hojen e något speciellt. Så känner jag i af. Gråter nog en skvätt när jag räcker över nycklarna till nästa ägare.
Hur som blir man väl nöjd vad man än väljer.....
gixxer 1000 med racefit singlegrowler, retta med yoshi-burkar lr bladen med jardine RT-one lr yoshi.....
något nytt blir iaf
nu vankas det öl och annat drickbart.....våren kommer fortare då (med eventuella leverskador)
Vet att det finns miljoners trådar om vilken hoj man skall välja, men detta är ingen sådan. Mer en beskrivning påhur gott man kan ha det när man väl bestämmt sig för ny hoj. Trodde jag men en krypande känsla infinner sig i kroppen. Kommer man bli nöjd eller sneglar man på gixxrar och rettor om man väljer efter sitt hjärta och väljer cbr´n.?? En sak som e j'vligt säker e att 954án kommer lämna ett stort tomrum efter sig. Älskar allt med den. Tycker inte de nyare japsarna inger samma bus/gat känsla som min "gammel"-bläjd. Visst den e mycket mer gata än de övriga nyare hojarna, men första hojen e något speciellt. Så känner jag i af. Gråter nog en skvätt när jag räcker över nycklarna till nästa ägare.Hur som blir man väl nöjd vad man än väljer.....
gixxer 1000 med racefit singlegrowler, retta med yoshi-burkar lr bladen med jardine RT-one lr yoshi.....
något nytt blir iaf
nu vankas det öl och annat drickbart.....våren kommer fortare då (med eventuella leverskador)