Egentligen ett skönt val!!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
.....när man skabestämma sig för en nya hoj. Skall ha en 07á till våren och nästa säsong. Resonerar som så att, en cbr 1000 rr är det säkra kortet vad gäller körbarhet (lättkörd) både på bana och gata. Är honda-frälst. Det skall jag inte sticka under stolen med. MEN.........de andra japanerna är förjävla fina och intresanta dom med. Dåfrämst gixxern och rettan. Beslutsångest på hög nivå.:näsblod Vet att det finns miljoners trådar om vilken hoj man skall välja, men detta är ingen sådan. Mer en beskrivning påhur gott man kan ha det när man väl bestämmt sig för ny hoj. Trodde jag men en krypande känsla infinner sig i kroppen. Kommer man bli nöjd eller sneglar man på gixxrar och rettor om man väljer efter sitt hjärta och väljer cbr´n.?? En sak som e j'vligt säker e att 954án kommer lämna ett stort tomrum efter sig. Älskar allt med den. Tycker inte de nyare japsarna inger samma bus/gat känsla som min "gammel"-bläjd. Visst den e mycket mer gata än de övriga nyare hojarna, men första hojen e något speciellt. Så känner jag i af. Gråter nog en skvätt när jag räcker över nycklarna till nästa ägare.:rolleyes:

Hur som blir man väl nöjd vad man än väljer.....
gixxer 1000 med racefit singlegrowler, retta med yoshi-burkar lr bladen med jardine RT-one lr yoshi.....

något nytt blir iaf

nu vankas det öl och annat drickbart.....våren kommer fortare då (med eventuella leverskador)

Ohalala! Lyxigt! Jag önskar att jag satt i samma goda sits. Till syvende och sist så är nöjdehetsfaktorn en fråga om inställning, antingen kommer man tycka att man valt fel vad man än väljer, eller så tycker man precis tvärt om. Några gigantiska skillnader existerar ju inte mellan maskinerna.

/perris

Alla tre har mer än tilräckligt att åka med men tycker du ska prova alla om du inte har gjort det! Själv var jag helt inne på en retta men när allt kom omkring så blev det K5 och jag är inte missnöjd! Sensmoralen är inte att jag valde rätt utan att man blir ganska nöjd oavsett så länge man gillar den lite från början. Du kan aldrig prova en båge så länge att du hinner hitta alla plus och minus!

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard