Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

samhainie

Guest
:D Icko ser då ut å njuta mer av de hela :rolleyes: :D

Samhainie:
måste du se så förvånad ut 2 gången du träffar mej eller är de så att du inte kommer ihåg första gången :tungan :D

Såklart Icko njuter han har ju håvat in en bruuuuud ;):tuttar

Ehhh.. :confused: :näsblod näe jag minns inte första gången... damn! :gnissla första puben?:va
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Last edited:

samhainie

Guest
:( så lätt är jag väll ändå inte att glömma :gråta
(;) jo då de var på första vi träffades)

Näe, men om det är någon tröst så kommer jag inte ihåg särskilt mycket från första pub kvällen :näsblod
Jag var helt utan konkurrens den mest tankade på galaways den kvällen...:fyllisar
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol

Du är tjej så du rälnas inte :tungan Förresten så måste jag ha missat dig.. får ta igen det nästa gång.

Hittills inte fastnat på en enda bild.. då kan jag iaf fortsätta intala mig själv att det gick lugnt till och att det var maten som slukade alla pengar. Det var iaf väldigt spännande att jobba natten mot idag.. blev helt matt av att gå upp för några trappor :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Usch då, jag hoppas att jag uppförde mig bra ändå (fick höra efter denna senaste festkväll att jag var surpuppig, å kanske inte så trevlig):gnissla

:va de märkte jag inte nå av :D men att de var ordentligt i båda benen märktes :) :tungan
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det värsta är att Nina ser ut att njuta, är dom medlemmar i samma kinky klubb måntro?!?!

Det där är inte det riktiga strypgreppet :ajjabajja Jag vet att det där kan tyckas lite läskigt också, speciellt när han lutar sig lite bakåt och liksom höjar armen lite uppåt.. Men det mest fruktade strypgreppet tas med två händer runt halsen :fakta :skrämd

Du är tjej så du rälnas inte :tungan Förresten så måste jag ha missat dig.. får ta igen det nästa gång.

Hmm :confused:
Lyckades missa dig också, vilket sammanträffande :va :hihi
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Hur kul som helst! Första gången jag är ute med SH men det kommer garanterat att hända igen!

Denna bild säger allt.
Såhär kul var det.

IMG_1952.jpg

:D :D Jörgen hade ju bra instruktioner på hur glajjorna skulle bäras också "Neej nej, den ena "pinnen" ska vara under örat och den andra över. Det blir charmigare så!" :rofl
 

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Sthlm.
Hoj
Bara en vit.
Nope.. :gnissla Fast han är iaf snällare nu och använder det mer sällan än förut :tummenupp

Exakt, för att han har börjat bitas också! Fast det slapp ju jag lida för iaf. :)

Har mest umgåtts med Icko i nyktert tillstånd...några strypgrepp kan jag inte minnas :confused: Blev dock lite chockad över bitmanövern, även min kompis blev biten. Någon som kollat hans tänder :cdevil ? Blir vigvatten och krucifix till nästa pub :nicka

Vi har då slutat att bli förvånade över strypgreppen.... :rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top