Corbalin
När blir man oskuld igen?

Är det ingen flikka som vill åka båge eller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
loser skrev:Vi kan väl träffas vid Statoil macken på Hönö, du känner igen mig på att jag har en krok i munnen och ett par nätstrumpbyxor på mig. För tid sätt in annons i GP under rubriken "Visst nappar det" med mer info. Vissa på forumet har påstått att du är lax, stämmer det?
Mvh
Spättan
Thundercat skrev:Är du ifrån Hönö, seriöst alltså?
loser skrev:Öh, näh, och jag är inte fisk heller!
Men jag har tillbringat några sommrar där, samt att det är den enda ön i Gbg som jag kunde namnet på.
Thundercat skrev:Jag trodde inte att du var en fisk...![]()
Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?
Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad...![]()
![]()
Thundercat skrev:Jag trodde inte att du var en fisk...![]()
Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?
Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad...![]()
![]()
Mr B skrev:Har du bara en sjysst hoj så räcker det med att parkera i 5 minuter på en valfri camping sen är det tjejer överallt.
Mr B skrev:En polare blev nästan överfallen i Visby av brudar "Du är så jäkla sexig!" sa dom och då hade han skinnställ, hjälm, snusnäsduk på sig ... HAHAHA !
loser skrev:Man tackar, jag skall genast lägga till dessa nyvunna kunskaper på min CV!
watson skrev:Skinn är ju sexigt![]()
och har man dessutom en stor motor mellan benen, så.....
![]()
Det var ju just det där med hjälmen jag ville komma åt.... Var han lika "sexig" när han tog den av sig??![]()
/FrökenW
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph