Efterlysning: Spätta...

loser skrev:
Vi kan väl träffas vid Statoil macken på Hönö, du känner igen mig på att jag har en krok i munnen och ett par nätstrumpbyxor på mig. För tid sätt in annons i GP under rubriken "Visst nappar det" med mer info. Vissa på forumet har påstått att du är lax, stämmer det?

Mvh
Spättan

Är du ifrån Hönö, seriöst alltså?

loser skrev:
Öh, näh, och jag är inte fisk heller!
Men jag har tillbringat några sommrar där, samt att det är den enda ön i Gbg som jag kunde namnet på.

Jag trodde inte att du var en fisk... :fakta

Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?

Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad... :tummenupp

:D

Thundercat skrev:

Men eftersom du visste att det var en Statoil mack som ligger där så borde du ju ha varit där iaf... eller hur?

Öarna runt omkring heter: Öckerö, Hälsö, Fotö, Kalvsund, Björkö, Knippla, Rörö, Hyppeln... så nu är du lite mer almänbildad... :tummenupp

Alltid lär man sig något här på Sporthoj.com :tummenupp .

Thundercat skrev:

Man tackar, jag skall genast lägga till dessa nyvunna kunskaper på min CV!

Har du bara en sjysst hoj så räcker det med att parkera i 5 minuter på en valfri camping sen är det tjejer överallt.

watson, personligen behöver jag inte köra med det knepet då jag redan har en kanontjej. :)

Men har man bara en tillräckligt snygg hoj så spelar det ingen roll vem man är. Och det är bevisat ett antal gånger på Gotland. En polare blev nästan överfallen i Visby av brudar "Du är så jäkla sexig!" sa dom och då hade han skinnställ, hjälm, snusnäsduk på sig ... HAHAHA !

Mr B skrev:
En polare blev nästan överfallen i Visby av brudar "Du är så jäkla sexig!" sa dom och då hade han skinnställ, hjälm, snusnäsduk på sig ... HAHAHA !

Skinn är ju sexigt :D :D och har man dessutom en stor motor mellan benen, så..... :D

Det var ju just det där med hjälmen jag ville komma åt.... Var han lika "sexig" när han tog den av sig?? :D

/FrökenW

watson, förmodligen tyckte dom att han var det ... han hade ju fortfarande sin hoj. ;)

watson skrev:
Skinn är ju sexigt :D :D och har man dessutom en stor motor mellan benen, så..... :D

Det var ju just det där med hjälmen jag ville komma åt.... Var han lika "sexig" när han tog den av sig?? :D

/FrökenW

En stor motor mellan benen...*host*...?
Då förstår jag varför tjejer vill grensla en hoj... :rolleyes:

Är det förresten någon som har "torskat" på inbjudan än...? :crash :D

Watson! jag måste bara få prova din RGV nå´ngång!!
Ska nog prova det där med att parkera.... känner på mig att det inte kommer bli så mycket åka i sommar... mest stå still å glänsa då.. :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra