Dr.Bike
Guest
Fråga mig inte hur... men...
Ni som åker Billbyvägen framöver mellan Sigtuna och Erikssund, vänligen håll ögonen öppna och kolla efter min
LJUDDÄMPARE!
Jo du läste rätt.
Jag tappade den (troligen) nånstans vid Billby gård, men det är min gissning.
Hur i h-te kan man tappa ljuddämparen utan att höra det? (frågar du säkert)
Jaa... jag undrar det själv, och faktum är att det inte hördes nån skillnad!
+ att jag har supereffektiva öronproppar a´la silikon med lameller.
Hursomhelst blev jag snopen när jag kom till Våfflan (efter att ha mött ett flertal polisbilar) och dämparen saknades.
Skulle smyga iväg då en polis-mc rullade in, så jag fick chilla av ett tag...
Hur ser den ut då?
Kromad, kort "blomvas" modell megafon.
Ett gjutet aluminiumemblem som det står Paul Dunstall på, så den är iom detta ovärderlig som kultföremål bland oss gammelhojsåkare...
Upprinnelsen var ett nattmek natten innan då vi bytte spis i hojen, och jag var ivrig att komma iväg dagen efter (Onsdagen) till Våfflan. Glömde då att efterdra klamman till megafonen och.. ja.
Hittelön!
Ni som åker Billbyvägen framöver mellan Sigtuna och Erikssund, vänligen håll ögonen öppna och kolla efter min
LJUDDÄMPARE!
Jo du läste rätt.
Jag tappade den (troligen) nånstans vid Billby gård, men det är min gissning.
Hur i h-te kan man tappa ljuddämparen utan att höra det? (frågar du säkert)
Jaa... jag undrar det själv, och faktum är att det inte hördes nån skillnad!
+ att jag har supereffektiva öronproppar a´la silikon med lameller.
Hursomhelst blev jag snopen när jag kom till Våfflan (efter att ha mött ett flertal polisbilar) och dämparen saknades.
Skulle smyga iväg då en polis-mc rullade in, så jag fick chilla av ett tag...

Hur ser den ut då?
Kromad, kort "blomvas" modell megafon.
Ett gjutet aluminiumemblem som det står Paul Dunstall på, så den är iom detta ovärderlig som kultföremål bland oss gammelhojsåkare...

Upprinnelsen var ett nattmek natten innan då vi bytte spis i hojen, och jag var ivrig att komma iväg dagen efter (Onsdagen) till Våfflan. Glömde då att efterdra klamman till megafonen och.. ja.
Hittelön!