Några bidrag från mig...
En kille sitter vid sin morfars dödsbädd som enda arvinge:
- När jag inte finns mer så ska du få min gamla klenod. Du ska få min Harley Davidsson. Du måste vårda den ömt och alltid smörja in skinnsadeln med vaselin om du ser att det är fuktigt eller regnar ute. Gubben kolade och killen tog HD:n ut på en lååång tur och körde ut i obygden, kommer fram till en liten stuga. Han knackar på och där står husbonn, frun, dotter och en piga. Han talar om att han kört vilse och undrar hur han skall köra för att ta sig vidare till närmsta bensinmack...
- Inte ska du behöva köra vidare nu när det skymmer. Kom in så får du lite mat. När killen stiger innanför dörren får han se att det finns drivor med disk överallt i hela köket, utom på spis och köksbord samt stolar.
- Hur kommer det sig att ni har så mycket disk? Jag menar ni är ju i alla fall 3 fruntimmer i stugan.
- Ja,säger husbonn, i den här stugan så har vi den seden att vi är tyst medans vi äter. Den som talar får diska.
- Jaha! då vet jag, säger killen och sätter sig till bords. Först så blir det förrätt och när den är uppäten flyger fan i killen och han tar med sig dottern in i kammarn och sätter på henne! Inte ett knyst hon säger under hela akten. Inte ett stånk eller stön. Ingenting. Hon bara ligger och småler hela tiden.
De går ut i köket igen och nu är det varmrätt. När den är uppäten så tar han med sig pigan in i kammarn... och samma visa där. inte ett knyst. Inte ett läte kommer från hennes läppar. Hon ligger bara och flinar.
Nu blev det dags för efterrätt och medans de mumsar på den så funderar killen hur han skall göra. Han bestämmer sig för att sätta på frun i huset också. Samma visa utspelar sig där. Hon säger ingenting inte ett pip hon yttrar. Hon ligger bara och flinar hon också...
De går ut i köket igen och där är det dags för kaffe då killen får se att det börjat regna ute... Han river upp vaselinburken ur fickan och öppnar den. Då vrålar husbonn: - JAG DISKAR, JAG DISKAR!!!
En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar.
De går till en psykolog för att få hjälp och får rådet att hyra in en ung, snygg man som ska vifta en handduk över dem medan de har sex. Paret tycker att det låter lite märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen har föreslagit. Men trots de nya försöken med den handduksviftande mannen i högsta hugg så går det i alla fall inte för kvinnan.
Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats.
Kvinnan och den yngre mannen sätter igång omedelbart får hon en jätteorgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger: "Där ser du grabben, så ska en handduk viftas."
Lille Olle gick på småskolan när läraren frågade vad deras pappor jobbade med. De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, busschaffis och så vidare. Men Olle som vanligtvis var den som höll låda och var klassens mest aktive satt still för sig själv i ett hörn. Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Olle om inte han skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbade med. --Min farsa är erotisk dansare på en bögbar. Där tar han av sig alla kläderna och dansar näck framför en massa andra män som betalar honom för det. Och dom som betalar riktigt bra följer han med hem och blir påsatt av.. Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring, och drog lille Olle undan medans dom andra i klassen fick sitta för sig själv och rita. -Är detta sanningen Olle?-Näee, svarade Olle skamsen, men farsan spelar fotboll i AIK och de är ju så jävla pinsamt.
Ett par låg i sängen på sin smekmånad redo att göra det för första gången när bruden säger till mannen:
- "Jag har något jag måste erkänna. Jag är inte oskuld."
- "Men det är väl inget konstigt med det", svarar mannen.
Frun fortsätter:
- "Jag har varit med en kille tidigare, golfspelaren Tiger Woods.
- "Ja, han är rik, berömd och ser bra ut", svarar mannen. "Jag kan förstå varför du hoppade i säng med honom."
Paret älskar med varandra och när de är klara sträcker sig mannen efter telefonluren.
- "Vad gör du?" frågar frun.
- "Jag är hungrig", svarar mannen. "Jag tänkte ringa room service och be dem komma upp med lite mat. "
- "Det skulle inte Tiger ha gjort", säger frun.
- "Jaså, vad skulle Tiger ha gjort?", svarar mannen.
- "Han hade gjort det en gång till", säger frun. Mannen lägger ner telefonluren och älskar med sin frun en andra gång. När de är klara sträcker han sig än en gång efter telefonluren.
- "Vad gör du?", frågar frun på nytt.
- "Jag är fortfarande hungrig och tänkte ringa room service!"
- "Det hade inte Tiger gjort", säger frun igen.
- "Nähä. Och vad hade Tiger gjort?", frågar mannen.
- "Han hade älskat med mig en gång till." Mannen slänger ner telefonluren och älskar med sin fru en tredje gång. När de är klara sträcker han sig efter telefonen.
- "Ringer du room service?", frågar frun.
- "Nej. Jag ringer Tiger och kollar vad det är för par på det här är förbannade hålet."
Lärarinnan ställer frågor till barnen.
-Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
-Älgen, svarar Elsa.
-Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.
-Vad är grönt och hoppar i gräset?
-Gräshoppa, svarar Ulla.
-Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan.
-Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen, liten och mjuk när den tas ut?
Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter:
-Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!
Två damer var ute och promenerade, och den ena damen säger till den andra:
”Är det inte din man som kommer ut ur blomsteraffären där på andra sidan gatan?”
”Jo, och två dussin röda rosor har han med sig! Då får man väl ligga med benen i vädret i fjorton dar nu!”
Den andra damen funderade en bra stund och sa sedan:
”Men... varför skaffar du inte en vas?”
Den söta hustrun kom hem helt slut och utarbetad från sitt jobb. Huvudet värkte, fötterna var svullna och tvättstugan väntade. I dörren möter hon sig mycket påtagligt kärlekskranke make som kuttrar; Åh, älskling jag längtar efter dig så det känns som jag brinner. Kom så går vi in i sovrummet och myser. Kvinnan känner att det GÅR BARA INTE. Hon är ju helt slut. Hon svarar sin man; Älskling inte nu, jag orkar inte, för jag har sådan huvudvärk!! Mannen försvinner ut i köket och kommer strax tillbaka. Han har lagt två Ipren på sitt kärleksorgan. Kärleksfullt frågar han. -Vill du ha sugtabletter eller stolpiller?
Kinesisk Tortyr
En ung man gick vilse i skogen, och efter att ha yrat runt hela dagen och långt in på kvällen hittar han en liten stuga.
Han knackar på och en urgammal kinesisk gubbe med långt grått skägg öppnar. Den unga mannen säger:
- Jag har gått vilse... skulle jag kunna få övernatta här? - Självklart, säger den gamla mannen, men på ett villkor!
Om du så mycket som lägger ett finger på min dotter
kommer jag att utföra de tre värsta formerna av kinesisk tortyr på dig! - Ok, säger den unga mannen och tänker för sig själv att med tanke på mannens ålder måste dottern vara ganska gammal själv. Under middagen kommer dottern ned för trappan till ovanvåningen, och hon är ung, vacker, och har kropp som en gudinna!
Hon är tydligt attraherad av den unga mannen och kan inte ta ögonen från honom under hela måltiden. Den unga mannen ignorerar henne emellertid totalt och går och lägger sig genast efter maten som han lovat den gamla mannen.
Under nattens lopp kan han inte hålla sig efter att ha legat och tänkt på henne, utan smyger in i hennes rum, där de har vild, ohämmad sex ända till gryningen. Den unga mannen smyger tillbaka till sitt rum i soluppgången, trött men lycklig och hoppas att den gamla mannen inte hört eller märkt något. När han senare vaknar känner han ett tryck över bröstet och när han tittar ligger det en stor sten på bröstet med en lapp fäst på: "KINESISK TORTYR 1, STOR STEN PÅ BRÖSTET" Jaha?! Tänker mannen, var det de värsta han kunde hitta på?
Det var ju lite lamt. Han tar stenen och kastar ut den genom det öppna fönstret.
Just när han kastat stenen får han syn på en annan lapp: "KINESISK TORTYR 2, PENIS FASTBUNDEN I STOR STEN" Panikslagen tittar han ner och konstaterar att det stämmer, han ser att snöret håller på att bli spänt och bestämmer sig snabbt för att ett eventuellt benbrott måste vara bättre än att bli kastrerad, och hoppar med ett resolut pantersprång rakt ut genom fönstret efter stenen.
Mitt i språnget ser han en stor skylt på marken: "KINESISK TORTYR 3, TESTIKLAR FASTBUNDNA I SÄNGSTOLPE"
Så var det mannen och kvinnan som älskade med varandra, och plötsligt hör de ett ljud från hallen.
”Det är min man!”, utbrister kvinnan bestört.
Mannen kastade sig ut genom fönstret, men hann inte få med sig sina kläder.
Han stod utanför huset bland buskarna en stund och funderade hur han skulle ta sig därifrån. Till råga på allt så började det regna också. Då kom det ett gäng joggare förbi så han hoppade in bland dem. Efter en stund frågar en av joggarna:
”Brukar du alltid jogga naken?”
Och mannen svarade att det gjorde han. Efter ett tag till så frågar joggaren igen:
”Brukar du alltid ha kondom på dig också?”
”Nej, bara när det regnar...”
100 Nunnor Det var hundra nunnor i ett nunnekloster. En dag satt alla nunnor samlade i ett rum och då kom abbedissan in i rummet och sa argt: - Det har begåtts en synd här i natt. 99 nunnor: -Å nej! 1 nunna: - Hehe... Hon fortsatte: - Jag har hittat ett par kalsonger! 99 nunnor: -Å nej! 1 nunna: - Hehe... - Och en kondom! 99 nunnor: -Å nej! 1 nunna: - Hehe... - Och det var hål i den! 99 nunnor: - Hehe... 1 nunna: -Å nej!
// Lena