Efterföljare till KTM 690 smc?

Med tanke på KTM:s ekonomiska problem så lär dom nog vara tvugna att hålla i
plånboken oxå .. typ inga kostsamma utvecklingsprojekt .. och hålla i dom som modeller
som säljer bra .. med små förändringar .. och en liten prishöjning
Men det är bara spekulationer
 
Hinkas, skall du inte köra nu i höst/vinter så går det ju bra att vänta. Men gnällhoj.com har också rätt, småhöjningar har man sett förr... och om det kommer en ny version så kommer listpriset på den vara högre än 90k... oavsett vilket kommer du nog göra ett klipp på en 2010:a till våren...

Själv hade jag köpt nu, det är långt kvar på säsongen. :tummenupp
 
Hinkas, skall du inte köra nu i höst/vinter så går det ju bra att vänta. Men gnällhoj.com har också rätt, småhöjningar har man sett förr... och om det kommer en ny version så kommer listpriset på den vara högre än 90k... oavsett vilket kommer du nog göra ett klipp på en 2010:a till våren...

Själv hade jag köpt nu, det är långt kvar på säsongen. :tummenupp

Mjo. hade varit fint med en nu också... Men som det verkar så får jag inte bilen såld i helgen, annars tänkte jag plocka upp en sprillans ny på väg till gelleråsen nästa helg. Inkörning på åsen :banana
 
Blev inga nyheter till 2011, men det måste väll iaf hända något till nästa år.. Någon som hört nått?
 
Låter intressant! Vart läste du om dessa nyheter?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top