Efter jobbet lekis. Torsdag

jag tycker vi ska börja leka lekar på dagis, typ mitt namn är *** vad heter du... och så kastar man en boll till någon, eller kanske namn skyltar?, eller så är det gifflar som är hemligheten

Bifogat

• Dsc01481.jpg
    Dsc01481.jpg
    106.1 KB · Visningar: 82
Har hon olika personligheter?... och är du Pimp deltid? :D :D

Lugnt,,, de e bara ball o testa andra hojar,, sen om de e för att se vad som e fel eller bara skoj kvittar..

Hmm, Det vet ja faktiskt inte. Tror inte de hehe..
Men ja förstår inte varför alla säger att det är MIN tjej bara för att ja visa henne dagiset. :tuttar Eller jag har första tjing?

Jag e nöjd me den iaf..ja nyttjar ju knappt mer än 1/10 av den ändå..förutom raktfram hehe..

jag tycker vi ska börja leka lekar på dagis, typ mitt namn är *** vad heter du... och så kastar man en boll till någon, eller kanske namn skyltar?, eller så är det gifflar som är hemligheten

Ussch hon brunetten som har ryggen emot skulle ja spetsat vilken dag som helst :pannkyss

Last edited:
Hmm, Det vet ja faktiskt inte. Tror inte de hehe..
Men ja förstår inte varför alla säger att det är MIN tjej bara för att ja visa henne dagiset. :tuttar Eller jag har första tjing?

Jag e nöjd me den iaf..ja nyttjar ju knappt mer än 1/10 av den ändå..förutom raktfram hehe..

Utnyttjar du din första tjing 1/10?? Men hallå? Hur gör man då,, spottar i handflatan o daskar henne i ansiktet o kallar det hångel?

Ussch hon brunetten som har ryggen emot skulle ja spetsat vilken dag som helst :pannkyss

De e Coffes donna.. men du kan alltid fråga,, fritt land sålänge vi inte har regskyllt fram....

brunetten jojje syftar på är syrran min ;) och inte coffes

tim med ut o leka idag?

Last edited:
Utnyttjar du din första tjing 1/10?? Men hallå? Hur gör man då,, spottar i handflatan o daskar henne i ansiktet o kallar det hångel?

De e Coffes donna.. men du kan alltid fråga,, fritt land sålänge vi inte har regskyllt fram....

Nejfan, man daskar DEN i ansiktet..så blir de hångel :tuttar
Nej det är de inte alls..hon var inte ens med den kvällen!

Okej, lika bra ja skälv berättar innnan kriss gör..

jaja..den som lever VET..duccebruden vet med..

Massa nigresser, hasch o en helvetes mssa rastafarimans..

trevligt att se vem ni var litegran osv. kommer ner fler ggr.

ha det!

Kul att ni kom. Många brukar köra förbi för när det står lite folk med hoj tror dom man e ett gäng,,,:D

Dyk upp nästa onsdag så kör vi grupp :tummenupp

Okej, lika bra ja skälv berättar innnan kriss gör..

jaja..den som lever VET..duccebruden vet med..

Massa nigresser, hasch o en helvetes mssa rastafarimans..

Nu hänger jag inte med alls... Kan bero på en effektiv shillum... :tungan

Last edited:
Föresten, jag har lite planer på att bygga bur till min hoj och eventuellt en skrapa. Är det ngt du kan hjälpa mig med?

vill du ha bara skrapa eller du behöver kratta och spade med?

Kul att ni kom. Många brukar köra förbi för när det står lite folk med hoj tror dom man e ett gäng,,,:D

Dyk upp nästa onsdag så kör vi grupp :tummenupp

Nu hänger jag inte med alls... Kan bero på en effektiv shillum... :tungan

Men va håller du på med du menar inte att du kommer till min stunttråd o försöker sno mina anhängare till dina egna små perversa rundvandringar i skogen.:pussa

Last edited:
vill du ha bara skrapa eller du behöver kratta och spade med?

Jag tar gärna hela kitet! Hade du kunnat ordna ngt jag kan ha prylarna i så hade det varit perfekt. En golfbag kanske?

Men va håller du på med du menar inte att du kommer till min stunttråd o försöker sno mina anhängare till dina egna små perversa rundvandringar i skogen.:pussa

Hmm, du startar en tråd sen fejkar du sjuk... VAVAVAVAVAVAVA!!!!!! :D

Bara för du inte vågar onsdagsgasa så kanske det finns andra som vill... :tungan

har ringt gatukontoret nu, ang papperskorg / bänkar, tror dock inte det blir något om inte fler ringer/mailar. (Malmö stads växel 040-34 10 00 ring ring bara du slår en signal) eller maila gatukontoret@malmo.se har själv mailat dom också.

"Hej.

Vi är ett gäng MC Entusiaster, som regelbundet brukar va nere vid den stora tomma parkeringen vid den nya skateparken, snacka skit mecka med Mc'erna, o bara ha allmänt trevligt tillsammans, dock så varje gång vi är där så saknar vi en papperskorg.

Jag har bifogat en bild på området, och märkt var vi brukar va med blåa X på bilden, en papperskorg i närheten av dom hade inte skadat tvärt om.

Kan va rätt lätt att bara slänga skräp på marken tyvärr, men med en papperskorg så kommer skiten i den o inte ut i naturen.

Jag / Vi skriver detta mail för att visa att vi är ordentliga killar och tjejer som vill väl, vi kunde lika bra struntat i detta mail och telefonsamtal och kastat all skit på marken istället.

Hör gärna av er."

Last edited:
kanske lite aktivitet för att snuten smög i buskarna men här är ett par bilder till

Bifogat

• 277J0035.JPG
    277J0035.JPG
    135.4 KB · Visningar: 40
  • 277J0067.JPG
    277J0067.JPG
    135.7 KB · Visningar: 44
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...