Efter jobbet lekis. Torsdag

Du får peka lite var jag ska gå upp och slå ner nästa gång. Jag har noll koll på vad som är bäst för dig.

Japp, vi tar det nästa gång.. :)
Det är egentligen bara stoppies som spelar roll, wheelies brukar vara så pass långa så att man själv kan justera. :)

Jag körde ut på motorvägen och fotade istället. Dom "burnade" på riktigt, stenhårt. :yoparty

KL_20070719_012_websize.jpg

Last edited:
Tycker de dyker upp en jävla massa skumme typer nere vid dagis numera..
Några sitter på ena sida o ser dumma ut, nån parkerar 5-10meter ifrån alla andra o ser dumma ut.

Va fan, ska de va så svårt o ens komma fram o säga hej el nått? El ska vi som e där behöva gå fram o presentera oss??

Tror inte nån av oss varken bits eller slås "förutom tim då"..
Nä fan, ryck upp er ni som bara kommer o står el kör in o sen kör igen.
Eller ni som bara sitter o fotar/filmar/solar/badar bastu el what ever..

Nä fan se till o ryck upp er, börjar likna som när man står i en hiss eller nått.
Alla står o glor upp i taket o låtsas som ingenting..Alla e väl där nere av en anledning, köra/kolla/snacka/skaffa vänner/ o kanske även ovänner.

Och till dej KetogaN kan ja bara säga..??
Du kan säkert få låna någons hoj om du vill visa hur man ska göra. Tom min.

Men säga hej/hejdå hör vi till normalt hyfs, e ju definitivt inte första gången du träffar de flesta av oss..? Även om nu inte alla stuntar lika bra "vissa inte alls" som alex o coffe så borde man kunna hälsa ändå? Men istället för o klaga här, kunde ni gått fram frågat om fler skulle köra osv.

Tycker de dyker upp en jävla massa skumme typer nere vid dagis numera..
Några sitter på ena sida o ser dumma ut, nån parkerar 5-10meter ifrån alla andra o ser dumma ut.

Va fan, ska de va så svårt o ens komma fram o säga hej el nått? El ska vi som e där behöva gå fram o presentera oss??

Tror inte nån av oss varken bits eller slås "förutom tim då"..
Nä fan, ryck upp er ni som bara kommer o står el kör in o sen kör igen.
Eller ni som bara sitter o fotar/filmar/solar/badar bastu el what ever..

Nä fan se till o ryck upp er, börjar likna som när man står i en hiss eller nått.
Alla står o glor upp i taket o låtsas som ingenting..Alla e väl där nere av en anledning, köra/kolla/snacka/skaffa vänner/ o kanske även ovänner.

Och till dej KetogaN kan ja bara säga..??
Du kan säkert få låna någons hoj om du vill visa hur man ska göra. Tom min.

Men säga hej/hejdå hör vi till normalt hyfs, e ju definitivt inte första gången du träffar de flesta av oss..? Även om nu inte alla stuntar lika bra "vissa inte alls" som alex o coffe så borde man kunna hälsa ändå? Men istället för o klaga här, kunde ni gått fram frågat om fler skulle köra osv.

Oj, jag glömde visst nån smiley där och att ironi inte funkar så bra.. eller så tog någon åt sig väldigt hårt.

jag har dock som policy att inte ge mig i i diskussioner på internet längre, jag tar bara bilder.

ps. ni kan oxå komma och hälsa, och jag hade bara klotat din hoj om jag försökt, det var ju flera år sen jag höll på med sånt. ;) (fan nu svarade jag ju ändå)

Hej / Hejdå. ;)

Last edited:
Oj, jag glömde visst nån smiley där och att ironi inte funkar så bra.. eller så tog någon åt sig väldigt hårt.

jag har dock som policy att inte ge mig i i diskussioner på internet längre, jag tar bara bilder.

ps. ni kan oxå komma och hälsa ;) (fan nu svarade jag ju ändå)

Hej / Hejdå. ;)

Den första delen var menat allmänt o var tänkt o skicka långt innan du ens skrev i denna tråden.
Resten kan vi ta en annan torsdag i framtiden..så slipper du skriva på nätet.

Jag och Grandmaster var där och kollade in er spolingar, back in the day hade spöat er lätt men nu fick vi sitta på arslet med våra kameror och fota fiskmåsar......

När ni körde? De var väl rödmyran & silverpilen.. Kunde man stunta med dom? :tungan

Men vet ni vad,, det var ganska jobbigt att ni var där idag, man fick inte en syl i värdet som ni babblade på med oss vid hojarna + vardagsrummet... :D

Snygga bilder som alltid :tummenupp

När ni körde? De var väl rödmyran & silverpilen.. Kunde man stunta med dom? :tungan

Men vet ni vad,, det var ganska jobbigt att ni var där idag, man fick inte en syl i värdet som ni babblade på med oss vid hojarna + vardagsrummet... :D

Snygga bilder som alltid :tummenupp

Jag vågade inte säga hej, jag trodde ni var sånna mc-killar som slår ner och rånar folk på deras kameror.

Pojkar pojkar man lämnar er en torsdag o ni ballar ur totalt.
Nästa gång blir det smisk på rumpan:rolleyes:

Ska bara bli frisk först:sjuk

Pojkar pojkar man lämnar er en torsdag o ni ballar ur totalt.
Nästa gång blir det smisk på rumpan:rolleyes:

Ska bara bli frisk först:sjuk

Det är Jojjes fel alltihopa! Han går där med ciggen i munnen och ser tuff ut och skrämmer alla. Och sen när man försöka få en syl i vädret börjar han babbla en massa om att han bor vid värnhem va, har haft 22 tjejer va, att vi bara borde gå hejsvejs va.

Jag blir jätterädd när han håller på så:gråta

Föresten, jag har lite planer på att bygga bur till min hoj och eventuellt en skrapa. Är det ngt du kan hjälpa mig med?

Last edited:
Det är Jojjes fel alltihopa! Han går där med ciggen i munnen och ser tuff ut och skrämmer alla. Och sen när man försöka få en syl i vädret börjar han babbla en massa om att han bor vid värnhem va, har haft 22 tjejer va, att vi bara borde gå hejsvejs va.

Föresten, jag har lite planer på att bygga bur till min hoj och eventuellt en skrapa. Är det ngt du kan hjälpa mig med?

Har du hört talas om min yostick? Den e najs..
Pillar du på cejen el du ska me ut?

Mm, o den ända tjejen som dyker upp tar han beslag på bara för hon va snygg... De e ingen riktigt kompis det där... :D Man ska dela med sig :yoparty

Tack för turen jojje,, den va ball,, hoppas de hjälpte o du får rätt på den...

Mm, o den ända tjejen som dyker upp tar han beslag på bara för hon va snygg... De e ingen riktigt kompis det där... :D Man ska dela med sig :yoparty

Tack för turen jojje,, den va ball,, hoppas de hjälpte o du får rätt på den...

Haha vilken av dem vill du ha?
Lugnt, men ja e ändå lite tveksam till drivpacket. Men ska testa o se. Tack för tipset!

Här ska pillas på tjejen!

:7peta där kan du :slicka vilken annan dag som helst!
Hänger du med ska ja fixa :pussa så du :jisses sen!

Last edited:
Haha vilken av dem vill du ha?
Lugnt, men ja e ändå lite tveksam till drivpacket. Men ska testa o se. Tack för tipset!

Har hon olika personligheter?... och är du Pimp deltid? :D :D

Lugnt,,, de e bara ball o testa andra hojar,, sen om de e för att se vad som e fel eller bara skoj kvittar..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park