Efter jobbet lekis. Torsdag

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Nu när de e så många som har semester så tycker jag det kan vara passande att öppna lekis..

Så som vanligt en torsdag så tar vi våraleksaker och åker till en parkering och leker i tillsammans.

Målsmans underskrift måste uppvisas innan lekning startas.

Ta med egna Nalle Puh plåster(om det är någon som har åsnan ior plåster så ta gärna med dem, Coffe e lite känslig med vilka plåster han använder)

Ses där

Snacka om att va ute i god tid.. kan du lägga upp en lite senare i veckan.. annars kommer jag att missa detta..
Jag vill fan INTE har Ior plåster!! M M Men kära nån då det ska ju va nasse:tungan

Snacka om att va ute i god tid.. kan du lägga upp en lite senare i veckan.. annars kommer jag att missa detta..
Jag vill fan INTE har Ior plåster!! M M Men kära nån då det ska ju va nasse:tungan

OJ då ingen bra start på veckan att inte komma ihåg vilket plåster du vill ha.. ska bättra mig

E du sugen ikväll?

Jag har fått tillbaka hojen. Så har jag inte kraschat den innan torsdag så kommer jag och kör itu den där istället.

du kan dina grejor AleX....
ute i god tid å allt =)....
förhoppningsvis e man hemma på kvällen på torsdag så då kommer man och leker... kan bli att man inte hinner hem för ska åka till öland imorrn...

men men... längst snopp vinner (å inte e d jag)

Jag har vatt ute o kört idag.. var va du?:tungan
hahahaha

..... ja hade man fått vet att du skulle ut så...
eller om du kunde stannat till istället för att bara titta mot mitt hus så kunde jag följt med.......

:mad:

..... ja hade man fått vet att du skulle ut så...
eller om du kunde stannat till istället för att bara titta mot mitt hus så kunde jag följt med.......

:mad:

det va väll när jag kom tillbaka till staffanstorp..
du får ju ringa ifall du vill me ut

tyvärr vi har bara 2 dagisledare och enligt föreskrifter så får det bara gå 4 barn på 1 dagisledare, kan bli lite knivigt om vi inte fixar fler dagisledare

dagisledare so far:
Krisse_
Jojje (om han nu vågar dyka upp) *host host*

tyvärr vi har bara 2 dagisledare och enligt föreskrifter så får det bara gå 4 barn på 1 dagisledare, kan bli lite knivigt om vi inte fixar fler dagisledare

dagisledare so far:
Krisse_
Jojje (om han nu vågar dyka upp) *host host*

Ser dåligt ut me de just nu.
Eftersom ja glömt o sätta i den 3e o sista skruven i kylaren innan ja drog ut o wheelade igår så har nu kylare blivet lessen o gråter hela tiden :(
Såvida det inte bara var slangen de läckte från, får väl kolla de idag.

Ser dåligt ut me de just nu.
Eftersom ja glömt o sätta i den 3e o sista skruven i kylaren innan ja drog ut o wheelade igår så har nu kylare blivet lessen o gråter hela tiden :(
Såvida det inte bara var slangen de läckte från, får väl kolla de idag.

Inga problem! Ring så fixar vi det. Jag måste ut och köra idag!

Nu har ryktet om våra grymma lekledare spridit sig ända över sundet! Ja, så är det. Imorron kommer förhoppningsvis ett gäng riktigt duktiga danskar. Så kom i tid om ni vill ha sittplats. Jag dyker upp lite i sex.

Nu har ryktet om våra grymma lekledare spridit sig ända över sundet! Ja, så är det. Imorron kommer förhoppningsvis ett gäng riktigt duktiga danskar. Så kom i tid om ni vill ha sittplats. Jag dyker upp lite i sex.

afan.. men det e inte säkert att jag kommer imorron..
fast o andra sidan så fattar jag knappt danska så det kan ju kvitta...dom käkar bara grus o skriker "Jaaeg hvil ti MOOOOR"

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park