Efter en 20 mil på KTM 660

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Inte tusan skakar den mer än en XR650 som många har påpekad och komforten vid lite längre tur är ju inte sämre än på Hondan (snarare bättre).
Enda skillnaden som är negativ är att den är klenare på lägre varv än vad hondan var visserligen lär det väl bli bättre ju mer man kör med cyklen.
Annars råder man lätt bot på problemet genom någon kugg lägre i fram. :banana
Inga motardbröder i THN som har lust att åka en sväng??
 
Marals76 skrev:
Inga motardbröder i THN som har lust att åka en sväng??

Hej, tänkte ta Busan på första streetan imorgon om vädret är stabilt.
Hojen står i Sjuntorp så det blir nog åt ditt håll man glider, troligtvis fr.o.m 12/13:00,
PMar utifall,

//John
 
johngbg skrev:
Hej, tänkte ta Busan på första streetan imorgon om vädret är stabilt.
Hojen står i Sjuntorp så det blir nog åt ditt håll man glider, troligtvis fr.o.m 12/13:00,
PMar utifall,

//John

Sitter tyvärr på jobbet :mad:
 
liljekvist skrev:
Finns det bra vägar uppe i THN? Brukar hända att jag tar vägen upp dit men har inte hittat något bra ställe att hålla till på.

Oj oj det finns fullt av dem. Gäller bara att veta vart guldkornen finns o det gör jag :tungan
 
Marals76 skrev:
Inte tusan skakar den mer än en XR650 som många har påpekad och komforten vid lite längre tur är ju inte sämre än på Hondan (snarare bättre).
Enda skillnaden som är negativ är att den är klenare på lägre varv än vad hondan var visserligen lär det väl bli bättre ju mer man kör med cyklen.
Annars råder man lätt bot på problemet genom någon kugg lägre i fram. :banana
Inga motardbröder i THN som har lust att åka en sväng??
Det e ju det vi alltid har sagt. 660 är en touringhoj ;)
 
mr_rockster skrev:
Det e ju det vi alltid har sagt. 660 är en touringhoj ;)

Noop bara jag som inte är kräsen :banana
Skulle varit kul att satt en glidarmupp :D att köra typ 10 mil på bågen he he de hade gett upp efter några kilometer.
 
Marals76 skrev:
Noop bara jag som inte är kräsen :banana
Skulle varit kul att satt en glidarmupp :D att köra typ 10 mil på bågen he he de hade gett upp efter några kilometer.
Det e inte en touring jämfört med en Honda Goldwing, men jämfört med racemotarder ;)
 
mr_rockster skrev:
Klokt val. Men det finns andra märken än KTM du vet ;)

Gör det :va

Fick en bra deal på en 450 med 6-kolvs ok + en massa roligt lull lull :banana
Blir värst i depån men men på banan får vi se hur det går, bara man har sköj :rolleyes: :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top