Inte tusan skakar den mer än en XR650 som många har påpekad och komforten vid lite längre tur är ju inte sämre än på Hondan (snarare bättre).
Enda skillnaden som är negativ är att den är klenare på lägre varv än vad hondan var visserligen lär det väl bli bättre ju mer man kör med cyklen.
Annars råder man lätt bot på problemet genom någon kugg lägre i fram.
Inga motardbröder i THN som har lust att åka en sväng??
Enda skillnaden som är negativ är att den är klenare på lägre varv än vad hondan var visserligen lär det väl bli bättre ju mer man kör med cyklen.
Annars råder man lätt bot på problemet genom någon kugg lägre i fram.
Inga motardbröder i THN som har lust att åka en sväng??


