Efter 130 mil så...

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
står den hemma i garaget. Klockan ringde 02.00 på lördagnatten. 02.30 var jag i väg mot Stockholm. Kl 10 skulle jag möta upp o lasta den på flaket :-) Kl 18.00 var jag nere i Lund igen efter 130 mil i ett sträck (snacka om träsmak i häcken). Jag e så grymt GLAD o NÖJD! Tyvärr e den avställd så en tur får nog vänta (kanske :D ) En -98 som gått 3400 mil o e så snygg, me like! Ville bara skriva av mig, man vill ju dela detta med hela världen typ!

/PGH

PGH skrev:
står den hemma i garaget. Klockan ringde 02.00 på lördagnatten. 02.30 var jag i väg mot Stockholm. Kl 10 skulle jag möta upp o lasta den på flaket :-) Kl 18.00 var jag nere i Lund igen efter 130 mil i ett sträck (snacka om träsmak i häcken). Jag e så grymt GLAD o NÖJD! Tyvärr e den avställd så en tur får nog vänta (kanske :D ) En -98 som gått 3400 mil o e så snygg, me like! Ville bara skriva av mig, man vill ju dela detta med hela världen typ!

/PGH

Nice

Grattis till biken:)

Grattis. Vet hur det känns. Nu har vi något att längta till under vintern.

För en vecka sen åkte jag och köpte min. Det var dock "bara" 70 mil men stolarna i en mistsubishi skåpbil är inte dom bästa :)

Här är min nya pärla.

Bifogat

• gixxer1.jpg
    gixxer1.jpg
    72.7 KB · Visningar: 60
  • gixxer2jpg.jpg
    gixxer2jpg.jpg
    139.4 KB · Visningar: 48
Wesslan skrev:
Grattis. Vet hur det känns. Nu har vi något att längta till under vintern.

För en vecka sen åkte jag och köpte min. Det var dock "bara" 70 mil men stolarna i en mistsubishi skåpbil är inte dom bästa :)

Här är min nya pärla.

Tackar och grattis själv. Grym! Nä, en Mistubishi Galant från 90 med mjuuuuka stolar e inte att föredra men som vi sa hela resan: Den har iaf drag på bilen...

GRYMT skönt med en ny hoj! Hämtade min i början av augusti... Hann iaf 230mil med min innan man var tvungen att ställa in henne...

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis