Efter 130 mil så...

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
står den hemma i garaget. Klockan ringde 02.00 på lördagnatten. 02.30 var jag i väg mot Stockholm. Kl 10 skulle jag möta upp o lasta den på flaket :-) Kl 18.00 var jag nere i Lund igen efter 130 mil i ett sträck (snacka om träsmak i häcken). Jag e så grymt GLAD o NÖJD! Tyvärr e den avställd så en tur får nog vänta (kanske :D ) En -98 som gått 3400 mil o e så snygg, me like! Ville bara skriva av mig, man vill ju dela detta med hela världen typ!

/PGH

PGH skrev:
står den hemma i garaget. Klockan ringde 02.00 på lördagnatten. 02.30 var jag i väg mot Stockholm. Kl 10 skulle jag möta upp o lasta den på flaket :-) Kl 18.00 var jag nere i Lund igen efter 130 mil i ett sträck (snacka om träsmak i häcken). Jag e så grymt GLAD o NÖJD! Tyvärr e den avställd så en tur får nog vänta (kanske :D ) En -98 som gått 3400 mil o e så snygg, me like! Ville bara skriva av mig, man vill ju dela detta med hela världen typ!

/PGH

Nice

Grattis till biken:)

Grattis. Vet hur det känns. Nu har vi något att längta till under vintern.

För en vecka sen åkte jag och köpte min. Det var dock "bara" 70 mil men stolarna i en mistsubishi skåpbil är inte dom bästa :)

Här är min nya pärla.

Bifogat

• gixxer1.jpg
    gixxer1.jpg
    72.7 KB · Visningar: 60
  • gixxer2jpg.jpg
    gixxer2jpg.jpg
    139.4 KB · Visningar: 48
Wesslan skrev:
Grattis. Vet hur det känns. Nu har vi något att längta till under vintern.

För en vecka sen åkte jag och köpte min. Det var dock "bara" 70 mil men stolarna i en mistsubishi skåpbil är inte dom bästa :)

Här är min nya pärla.

Tackar och grattis själv. Grym! Nä, en Mistubishi Galant från 90 med mjuuuuka stolar e inte att föredra men som vi sa hela resan: Den har iaf drag på bilen...

GRYMT skönt med en ny hoj! Hämtade min i början av augusti... Hann iaf 230mil med min innan man var tvungen att ställa in henne...

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!