Tjena! Jag har en DR 800 med det otroligt tråkiga orginalsystemet på. Hojen låter praktiskt taget ingenting och känns dessutom rätt strypt. Min hoj är tyskimporterad och ser ut att ha fått påsvetsat extra tunna utblåsrör där bak, dessutom (av någon anledning).
Nåväl, jag måste förstås byta till ett trevligare avgassystem på hojen
Jag har sett att många kör med Laser Pro Duro. Är detta system att rekommendera? Min kusin tycker att de är onödigt dyra och tunga. Finns här någon DR 800-ägare som kör med någon annan ljuddämpare som kan rekommenderas?
När vi ändå är inne på det här ämnet kan jag passa på att fråga om någon har tips för lämpligt avgassystem för min gamla Yamaha XZ 550 som jag funderar på att fixa till lite och sätta i rullning
Tack på förhand!
Nåväl, jag måste förstås byta till ett trevligare avgassystem på hojen

Jag har sett att många kör med Laser Pro Duro. Är detta system att rekommendera? Min kusin tycker att de är onödigt dyra och tunga. Finns här någon DR 800-ägare som kör med någon annan ljuddämpare som kan rekommenderas?
När vi ändå är inne på det här ämnet kan jag passa på att fråga om någon har tips för lämpligt avgassystem för min gamla Yamaha XZ 550 som jag funderar på att fixa till lite och sätta i rullning

Tack på förhand!