Effekt.

  • Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Effekten på hojjen


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
agneman skrev:
Gillar inte strypt, då kan man lika väl köpa en moppe istället . Helt sjukt tråkigt .

En polare köpte en RS Tetsuya strypt för 34k och jag drar honom med min havremoppe till Suzuki 125a för 8k .

Jag måste ha mer roligt / krona enligt mig själv .


Vad har din för effekt da? :va
 
Koskela skrev:
Vad har din för effekt da? :va


Innan jag reggade om den tidigare i år så var det 18kW = 24.95hkr enligt papperna . Det är ju dock inget att lita på . Hans gjorde 118 och min runt 125, dock gör min ingenting teep på 6:an, så jag måste dreva om den, för den går snabbast på 5:an ... Får bli ett nytt drev till sommaren .
 
Kör med drygt 104 kw :hihi


EDIT: Körde ostrypt med min NSR 125-R -91. Hade 21kw på pappret innan jag ströp den för att sen kunna komma hem och ta bort strypningen igen :va
 
Tyst med dig!!! :fatta! Kul med vuxet besök då och då! :)
 
Koskela skrev:
Tyst med dig!!! :fatta! Kul med vuxet besök då och då! :)

Menade inget illa :) .

Men roligare att skryta om man har 80 kW mer än de andra i de stoora trådarna, här är det inte direkt någon bedrift ;) .
 
BSM thunderpipe, K/N filter och portad topp och insug...kanske jag lyckats komma över 11kW gränsen... :tungan
 
StewOo skrev:
BSM thunderpipe, K/N filter och portad topp och insug...kanske jag lyckats komma över 11kW gränsen... :tungan
Jisses, trimmar du en custom??? Är väll iofs väldigt välbehövligt men det låter som du valt fel typ av hoj :fakta
 
NSR_Martin skrev:
Jisses, trimmar du en custom??? Är väll iofs väldigt välbehövligt men det låter som du valt fel typ av hoj :fakta

varför? den låter ju som en moped, klart man ska fixa lite!
 
agneman skrev:
Stackare :rolleyes: ...

Du får ursäkta Pinky men ganska lågt att leta sig in i 125-forumet och skryta med effekt :hihi :hördu


Hehe, kunde inte låta bli...sorry (har ju själv kört 125:a så jag räknar mig som en i klubben fast med större hoj :D ).

För att försvara mig så klickade jag faktiskt på "visa nya inlägg" knappen och hittade då denna tråden :tummenupp
 
Självklart kör jag ostrypt vad är det annars för mening med att ha en 125:a
vet inte men tippar på att jag har en ca 30hk eller nått
 
Mattsson88 skrev:
Självklart kör jag ostrypt vad är det annars för mening med att ha en 125:a
vet inte men tippar på att jag har en ca 30hk eller nått

Kör strypt 9.7 kw :) kommer fortsätta me det .... :tuttar
 
Mattsson88 skrev:
Självklart kör jag ostrypt vad är det annars för mening med att ha en 125:a
vet inte men tippar på att jag har en ca 30hk eller nått
Nu gör jag dig lite besviken... Det är samma motor i din som i DT, 25hk.

Jag kör ostrypt + trimkrök och 30mm förgasare :)
 
Last edited:
Powerade skrev:
Kör strypt 9.7 kw :) kommer fortsätta me det .... :tuttar
Du har väll egentligen inget större val....? ;)


KalleNorton skrev:
Nu gör jag dig lite besviken... Det är samma motor i din som i DT, 25hk.
Bara för att det är samma motor behöver det inte betyda samma effekt, är avgassystemet samma? Portning? Osv....

Det ska tydligen va samma motor i CRM o NSR med, men det är inte samma effekt för det....
 
NSR_Martin skrev:
Bara för att det är samma motor behöver det inte betyda samma effekt, är avgassystemet samma? Portning? Osv....

Det ska tydligen va samma motor i CRM o NSR med, men det är inte samma effekt för det....
Nej det är klart... Men tror iaf det är samma :)
 
agneman skrev:
Innan jag reggade om den tidigare i år så var det 18kW = 24.95hkr enligt papperna . Det är ju dock inget att lita på . Hans gjorde 118 och min runt 125, dock gör min ingenting teep på 6:an, så jag måste dreva om den, för den går snabbast på 5:an ... Får bli ett nytt drev till sommaren .



den orkar inte dra på 6an utan den bara sjunker i varv?? så var min också med orginal drev. den orkade inte dra nått på 6an men den höll kvar varvet.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top