Effekt.

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Effekten på hojjen

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
agneman skrev:
Gillar inte strypt, då kan man lika väl köpa en moppe istället . Helt sjukt tråkigt .

En polare köpte en RS Tetsuya strypt för 34k och jag drar honom med min havremoppe till Suzuki 125a för 8k .

Jag måste ha mer roligt / krona enligt mig själv .

Vad har din för effekt da? :va

Koskela skrev:
Vad har din för effekt da? :va

Innan jag reggade om den tidigare i år så var det 18kW = 24.95hkr enligt papperna . Det är ju dock inget att lita på . Hans gjorde 118 och min runt 125, dock gör min ingenting teep på 6:an, så jag måste dreva om den, för den går snabbast på 5:an ... Får bli ett nytt drev till sommaren .

Kör med drygt 104 kw :hihi

EDIT: Körde ostrypt med min NSR 125-R -91. Hade 21kw på pappret innan jag ströp den för att sen kunna komma hem och ta bort strypningen igen :va

Tyst med dig!!! :fatta! Kul med vuxet besök då och då! :)

Koskela skrev:
Tyst med dig!!! :fatta! Kul med vuxet besök då och då! :)

Menade inget illa :) .

Men roligare att skryta om man har 80 kW mer än de andra i de stoora trådarna, här är det inte direkt någon bedrift ;) .

BSM thunderpipe, K/N filter och portad topp och insug...kanske jag lyckats komma över 11kW gränsen... :tungan

StewOo skrev:
BSM thunderpipe, K/N filter och portad topp och insug...kanske jag lyckats komma över 11kW gränsen... :tungan
Jisses, trimmar du en custom??? Är väll iofs väldigt välbehövligt men det låter som du valt fel typ av hoj :fakta

NSR_Martin skrev:
Jisses, trimmar du en custom??? Är väll iofs väldigt välbehövligt men det låter som du valt fel typ av hoj :fakta

varför? den låter ju som en moped, klart man ska fixa lite!

agneman skrev:
Stackare :rolleyes: ...

Du får ursäkta Pinky men ganska lågt att leta sig in i 125-forumet och skryta med effekt :hihi :hördu

Hehe, kunde inte låta bli...sorry (har ju själv kört 125:a så jag räknar mig som en i klubben fast med större hoj :D ).

För att försvara mig så klickade jag faktiskt på "visa nya inlägg" knappen och hittade då denna tråden :tummenupp

Självklart kör jag ostrypt vad är det annars för mening med att ha en 125:a
vet inte men tippar på att jag har en ca 30hk eller nått

Mattsson88 skrev:

Kör strypt 9.7 kw :) kommer fortsätta me det .... :tuttar

Mattsson88 skrev:
Nu gör jag dig lite besviken... Det är samma motor i din som i DT, 25hk.

Jag kör ostrypt + trimkrök och 30mm förgasare :)

Last edited:
Powerade skrev:
Kör strypt 9.7 kw :) kommer fortsätta me det .... :tuttar
Du har väll egentligen inget större val....? ;)

KalleNorton skrev:
Nu gör jag dig lite besviken... Det är samma motor i din som i DT, 25hk.
Bara för att det är samma motor behöver det inte betyda samma effekt, är avgassystemet samma? Portning? Osv....

Det ska tydligen va samma motor i CRM o NSR med, men det är inte samma effekt för det....

NSR_Martin skrev:
Bara för att det är samma motor behöver det inte betyda samma effekt, är avgassystemet samma? Portning? Osv....

Det ska tydligen va samma motor i CRM o NSR med, men det är inte samma effekt för det....
Nej det är klart... Men tror iaf det är samma :)

agneman skrev:
Innan jag reggade om den tidigare i år så var det 18kW = 24.95hkr enligt papperna . Det är ju dock inget att lita på . Hans gjorde 118 och min runt 125, dock gör min ingenting teep på 6:an, så jag måste dreva om den, för den går snabbast på 5:an ... Får bli ett nytt drev till sommaren .

den orkar inte dra på 6an utan den bara sjunker i varv?? så var min också med orginal drev. den orkade inte dra nått på 6an men den höll kvar varvet.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back