vtwin
Kronisk snigel
R2 skrev:blir inte ett skit förvånad om Edwards tar hem det nästa år.
Inte jag heller. Det skulle vara förbaskat kul om Edwards kunde hålla sig i det högre segmentet nästa säsong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R2 skrev:blir inte ett skit förvånad om Edwards tar hem det nästa år.
jesseboy skrev:Yamma kan ju bygga cyklar, tror inte Hondas försprång beror enbart på teknikerna
Goodstuff skrev:Och Edwards vet hur Yamaha har planerat för nästa säsong och hur de ska jobba?
Goodstuff skrev:Förvisso körde Edwards Yamaha i SBK för en herrans massa år sedan men han har rimligen inte så mycket insikt i hur Yamaha jobbar eller vilka förändringar de gör till nästa år. Edwards är trevlig men snackar mycket, om ni minns så var det mycket snack om hans Aprilia inför säsongen vilket succesivt ändrades till hur dålig hojen var och alla fördelar med en liten fabrik och närheten mellan team och fabrik vilket i slutet blev att teamet inte utvecklade den på ett bra sätt.
valmers skrev:Han är nordamerikan; man måste skala bort lite BS.
Goodstuff skrev:Det är ju det jag gör när han snackar om Yamaha.

Nyteknik skrev:”...that's what they should have done, hired the engineers, not the racer.”
Men låter det så snurrigt: Att en gris är en gris hur mycket man än skrubbar den.
Kan Rossi kompencera Yamahas bristande förmåga att ta fram ett fungerande grundmaterial?
Kan ens Rossi ”utveckla” något som i grunden är fel?
![]()
Goodstuff skrev:Jag gillar Edwards men han snackar för mycket, han sa sig tex inte vilja köra för Honda igen när han blev utan styrning hos dem till den gågna säsongen.
Mr. Dante skrev:Någon som har adressen till Edwards hemsida?
Kan inte hitta den trodde det var www.texastornado.com men icke...
Nyteknik skrev:Tvärtom! Det är de andra som snackar för lite. Vore fler som Edwards skulle ju post-race intervjuerna vara värda att lysnna på.
"Jo noo ai ämm soo häppi bickås..." (Capirossi)
"Jess...todej våss verri diffikållt..." (Rossi)
Zzzzzzzzzz...![]()


Oro skrev:Eller så får de hyra in såpaskådisar som agerar utåt på presskonferenser och mot kreti o pleti, föraren får agera stuntman under körning och lever ett liv i hemlighet...
Vem vet, Pamela Andersson kanske kunde bli världsmästare i MotoGp med Rossi som stuntman?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |