Eddie´s bästa!

valmers skrev:
EMR tar avstånd från denna tråd, i vilken vidriga människor har mage att ifrågasätta Den Store Eddies klassiska verk.

valmers
Executive Manager
Eddie Meduza Racing

Helt Korrekt!! Eddie RULES! :bow

Allvarligt talat så tror ni väl inte att vi tar hans musik ordagrant? jag gör inte det iaf.
Det är ju HUMOR, gott folk! Stor humor! :tummenupp

EDIT: Glömde säga att min solklara favorit är TERMOSEN! lyssna o njut gott folk!
 
Chris Ash skrev:
Eddie Meduza är en av få "musiker" som endast är föremål för skoningslöst hat från min sida. Sicken tomte.....

En av de riktigt stora samhällskritikerna av förmyndarsamhället. Musiken i sig håller kanske inte alltid högsta klass iofs. :D
 
Eddie är helt klart bästa svenska artist genom tiderna,
En kritisk röst mot förmyndarsamhället har tystnat!
Lyssna på Såssialdemokraterna och njut!

/Felix
 
"Eddie Meduza - No one else" finns att avlyssnas på min webradio...
 
Chris Ash skrev:
Eddie Meduza är en av få "musiker" som endast är föremål för skoningslöst hat från min sida. Sicken tomte.....

En vettig sak har jag hört från dig nu iaf!

Folk får lyssna på vad de vill och många gillar säkert inte det jag lyssnar på (folk har kass smak) men Eddie meduza är långt under gränsen för vad som anses vara för normalt folk.
 
För en värmlänning framstår denna oförstående attityd inför Den Store Eddie som fullständigt horribel. Har ni aldrig druckit hemkok, hånglat med något fult elände och vomerat på fel ställe? Aldrig varit på disco på ett Ordenshus? Aldrig kört trimmad KS50 (med solfjädertopp, givetvis)? Aldrig kommit hem med oförklarligt gröna knän?

http://www.eddiemeduza.se/
 
välj mellan k***n & kniven

min sjuka smak lägger helt klart sin röst på:
Fitter i Alaska
Dalarna
bästa :fyllisar musiken
//m
 
Till och med självaste Povel Ramel har sagt att killen är en mästare !!!!

Min lilla lista :

Kameran
Termosen
Hakan
Gyllenstens fyllekalas
Runkande spårvagnschafförn
Runkande munken

Nä måste sluta kan inte räkna upp alla 170 låtar som jag har på en egenbränd CD :yoparty
 
Chris Ash skrev:
Eddie Meduza är en av få "musiker" som endast är föremål för skoningslöst hat från min sida. Sicken tomte.....


Håller med, han är avskyvärt vidrig... Psyksjuk idiot...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top