ebay

jojjo

det finns dom som har och dom som ska
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
HaYaBuSa
hej alla glada :)
är det någon som handlat grejjer på ebay nånngång?jag budade på en bromskiva och fick den...betalade med visakortet och sen ser jag till min fasa att dom bara skickar inom usa...stålarna är dragna....är man torsk nu eller kan man va lugn :död ?tacksam för svar//

Enda sättet att veta är ju att maila säljaren och hoppas på att han kan skicka iallafall med hjälp av lite extra Cash.

jojjo skrev:
är det någon som handlat grejjer på ebay nånngång?jag budade på en bromskiva och fick den...betalade med visakortet och sen ser jag till min fasa att dom bara skickar inom usa...stålarna är dragna....är man torsk nu eller kan man va lugn :död ?tacksam för svar//

maila killen..du har ju fått kvitto på att du betalat och om han är seriös så fixar han det:) var det en SÅk .powerseller? läste du hans betyg från andra som köpt?
var det en firma? eller privat?

hmm, man SKA läsa först vart de skickar...
Sedan vilekt betalningsätt som de accepterar, och så köper man inte av (0) säljare...

:hej

Hoppas han skickar grejerna. :)
Är han seriös så blir det nog inget problem.

Har handlat där 3ggr utan problem.
en sak, Man måste noga kolla vem man handlar av! och så rekomenderar jag nog powerseller i första hand.
Naturligtvis är det viktigt att kolla vart han/hon skickar, Det gör du lättast med ett mail till säljaren.

Lycka till :tummenupp

Dom sklriver klart och tydligt

Ship only in USA
Will ship Worldwide

Alla jag köpt ifrån har skrivit Only USA, men mailar och frågar så är det absolut inga problem. Be dem ge dig att pris på frakt.

Sen om man budar utan att fråga ifall dom skickar till Europa, så får man faktiskt skylla sig själv.

Men maila säljaren, så löser dig säkert.

tack alla för hjälpen... :) det verkar lösa sej,mailade och han skickar endå...
när man gjort det en gång är det ju lättare och veta till nästa gång..........
men första gången är ju alltid första gången.

jojjo skrev:

Skiter det sig kan jag nog firra så att dom skickas till en polare i USA sen firrar han hem dom till Sverige, men då får du står för dom extra fraktkostnaderna.

Så hojta till om du behöver hjälp, så hjälper jag dig om du inte löser det på annat sätt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman