ebay

jojjo

det finns dom som har och dom som ska
Gick med
19 Sep 2003
Ort
stockholm
Hoj
HaYaBuSa
hej alla glada :)
är det någon som handlat grejjer på ebay nånngång?jag budade på en bromskiva och fick den...betalade med visakortet och sen ser jag till min fasa att dom bara skickar inom usa...stålarna är dragna....är man torsk nu eller kan man va lugn :död ?tacksam för svar//
 
Enda sättet att veta är ju att maila säljaren och hoppas på att han kan skicka iallafall med hjälp av lite extra Cash.
 
jojjo skrev:
hej alla glada :)
är det någon som handlat grejjer på ebay nånngång?jag budade på en bromskiva och fick den...betalade med visakortet och sen ser jag till min fasa att dom bara skickar inom usa...stålarna är dragna....är man torsk nu eller kan man va lugn :död ?tacksam för svar//


maila killen..du har ju fått kvitto på att du betalat och om han är seriös så fixar han det:) var det en SÅk .powerseller? läste du hans betyg från andra som köpt?
var det en firma? eller privat?
 
hmm, man SKA läsa först vart de skickar...
Sedan vilekt betalningsätt som de accepterar, och så köper man inte av (0) säljare...


:hej

Hoppas han skickar grejerna. :)
Är han seriös så blir det nog inget problem.
 
Har handlat där 3ggr utan problem.
en sak, Man måste noga kolla vem man handlar av! och så rekomenderar jag nog powerseller i första hand.
Naturligtvis är det viktigt att kolla vart han/hon skickar, Det gör du lättast med ett mail till säljaren.

Lycka till :tummenupp
 
Dom sklriver klart och tydligt

Ship only in USA
Will ship Worldwide

Alla jag köpt ifrån har skrivit Only USA, men mailar och frågar så är det absolut inga problem. Be dem ge dig att pris på frakt.

Sen om man budar utan att fråga ifall dom skickar till Europa, så får man faktiskt skylla sig själv.

Men maila säljaren, så löser dig säkert.
 
tack alla för hjälpen... :) det verkar lösa sej,mailade och han skickar endå...
när man gjort det en gång är det ju lättare och veta till nästa gång..........
men första gången är ju alltid första gången.
 
jojjo skrev:
hej alla glada :)
är det någon som handlat grejjer på ebay nånngång?jag budade på en bromskiva och fick den...betalade med visakortet och sen ser jag till min fasa att dom bara skickar inom usa...stålarna är dragna....är man torsk nu eller kan man va lugn :död ?tacksam för svar//

Skiter det sig kan jag nog firra så att dom skickas till en polare i USA sen firrar han hem dom till Sverige, men då får du står för dom extra fraktkostnaderna.

Så hojta till om du behöver hjälp, så hjälper jag dig om du inte löser det på annat sätt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top