Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
rejser skrev:Det finns kopplingsgrepp som är nållagrade och jag tror de har lite bättre utväxling, kostar 500 spänn bara....
Vars hittar man såna?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rejser skrev:Det finns kopplingsgrepp som är nållagrade och jag tror de har lite bättre utväxling, kostar 500 spänn bara....
Jockwell skrev:Vore trevligt om de som har erfarenhet delar med sig lite om skillnaden mellan original och detta... Är det många som använder automatkoppling i supermoto?
Hoztic skrev:Vars hittar man såna?![]()
rejser skrev:I crossbutiker![]()
Ljunggrens Motor i Karlskoga har/hade iaf.
Ja, man lär väl höra om det ska vara något riktigt extra fint för supermoto ifall det är några som åker med det och med positiv resultat. Då lär fler också bli intresserade av att ha en.rejser skrev:Enda jag vet av toppförarna som kört med en Rekluse är Bosse Högberg och det verkade ju funka fint. Supermoto-rider som är nere i spanien nu och sköter träningslägret tror jag kör med det oxå.
Men fördelarna verkar ju klart större vid enduro än supermoto.....
Maffan skrev:PS: Kick är manligt![]()
Jockwell skrev:Ja, man lär väl höra om det ska vara något riktigt extra fint för supermoto ifall det är några som åker med det och med positiv resultat. Då lär fler också bli intresserade av att ha en.
Ola Eifrem var i bilden på produktkatalogen, han kanske också har en...
Jag kan ha sett fel. Synade inte den så noga förutom nummer på hoj...rejser skrev:Jag är relativt säker på att det är Högberg på bilden.
Kolla in bilden på Åkesson oxå, den har jag tagit....synd ja inte fått betalt bara![]()
Skulle vara kul och veta om nån har testat med original koppling, Rekluse, slirkoppling och jämfört varvtider.
Har inte hunnit jämföra några varvtider , men man har ju hunnit provat en hel del.rejser skrev:Jag är relativt säker på att det är Högberg på bilden.
Kolla in bilden på Åkesson oxå, den har jag tagit....synd ja inte fått betalt bara![]()
Skulle vara kul och veta om nån har testat med original koppling, Rekluse, slirkoppling och jämfört varvtider.
är det inte redan hydralkoppling på dendär?![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |