e jag skadad ?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag tror jag har en skada,,,,,

har precis GÅTT hem från krogen , på fyllan & villan... o sätter mig & surfar till SH... någon som känner igen sig ?

nä, en macka & ett glas kall mjölk sedan in i bingen :D
också ska man upp & köra till knudan vid 14 tiden... huuuga

ingen som har en alkometer att låna ut ?

Last edited:
nä, det e fullkomligt normalt! :rofl Jag somnade på soffan framför tvn.....som alltid och vaknade nu 02:28... Jag har inte varit ute...

har ingen alkometer men dock en kalkylator som funkar sådär...

http://www.aftonbladet.se/kvinna/alkocount4.html

vi e alla skadade!!! gå å lägg dig å kör för fan inte tidigt i morrn om du partajat hårt i kväll... :tummenupp

ojoj, enligt testet skulle jag varit död i fredags, haha var fresten full hela dagen igår...

Åkte dit i en kontroll kl 17.30 dagen efter och och det visade rött :huvet fick åka till station och blåsa i den riktiga apparaten och som tur va så var det ingen som kunde med den så det tog en timme innan nån behörig kom. Nervös som fan blåste ja och lappen kom ut och visade 0,24 och med säkerhetsmarginalen dom drar av blev det 0,19! Det var nog den värsta dagen i mitt liv, nu kör jag aldrig dan efter :4skrika

hurm mycket hade du tryckt i dig dagen innan?

Mingves skrev:
nä, det e fullkomligt normalt! :rofl Jag somnade på soffan framför tvn.....som alltid och vaknade nu 02:28... Jag har inte varit ute...

har ingen alkometer men dock en kalkylator som funkar sådär...

http://www.aftonbladet.se/kvinna/alkocount4.html

Den kan fan inte stämma, går jag o klämmer en sjuttis så inte fan har jag 4,79 promille som den visade... eller som en polare, knäckte 2st sjuttisar från systemet på en kväll och sidan visade 6,8 promille.
:fyllisar

robbandalal skrev:
Det var nog den värsta dagen i mitt liv, nu kör jag aldrig dan efter :4skrika

FEL! Man dricker aldrig! Då mår man bra, det blir billigare och man får köra när man känner för det! Alkohol är för mesar som inte vågar säga vad de tycker, ragga eller vara sociala när de är nyktra! :tungan :D

P-E skrev:
Alkohol är för mesar som inte vågar säga vad de tycker, ragga eller vara sociala när de är nyktra! :tungan :D

Bättre att sitta hemma hos mamma framför tvn, right?

Hur skall man lyckas göra massa dumheter som man inte kommer ihåg om man inte dricker sej full, duh!

Dessutom så kan man ju ägna hela söndagen åt att ligga i soffan å käka chips med gott samvete!

Men behöver inte dricka alkohol för att gå på krogen eller för att festa. Man kan ha kul utan alkohol. :fakta

Vissa måste ha alkohol för att ha kul och slappna av, andra kan ha precis lika kul utan alkohol.

P-E skrev:
Men behöver inte dricka alkohol för att gå på krogen eller för att festa. Man kan ha kul utan alkohol. :fakta

Vissa måste ha alkohol för att ha kul och slappna av, andra kan ha precis lika kul utan alkohol.
Visst kan man ha kul utan alkohol, men det e ganska gott med en kall bira nu på sommaren. Finns ingen mening med att bli drängfull, nu när man som jag nästan e 30 så känns det bara pinsamt att knappt veta vad man heter :tungan

Lorge, din avatar e underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har en pin jag fick av min polare. På den står det, "I've found Jesus, He was behind the sofa" liknar lite din avatar...

P-E skrev:
Men behöver inte dricka alkohol för att gå på krogen eller för att festa. Man kan ha kul utan alkohol.

Självklart kan man ha kul utan alkohol. Men man kan även ha mycket kul med alkohol.

Mingves skrev:
Lorge, din avatar e underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har en pin jag fick av min polare. På den står det, "I've found Jesus, He was behind the sofa" liknar lite din avatar...

Tackar :yoparty :yoparty :yoparty :rofl

Som sagt, vissa har roligt med alkohol, andra utan. jag tycker jag har roligare utan och kompisar tycker det är roligare med. Det är från person till person. Från början tyckte jag det var skit kul och gjorde nästan allt för alkohol. Nu dricker jag inte ens cider 2,25%.

Den oändliga diskussionen...
Om jag nu helt enkelt inte känner för o dricka en helg, då går jag fan inte på krogen heller.
Fyfan, hur ska man orka med alla människor som är full om man själv är nykter?
Då kan man gå ut på café, eller ägna sig åt annan nykter aktivitet :jäs

Jag gillar iof att bli bängfull, det är ju kul o dricka mycket :)
Man (jag) kan inte blanda aktiviteter, jag är packad på fest och jag kör hoj nykter.

P-E skrev:
Som sagt, vissa har roligt med alkohol, andra utan. jag tycker jag har roligare utan och kompisar tycker det är roligare med. Det är från person till person. Från början tyckte jag det var skit kul och gjorde nästan allt för alkohol. Nu dricker jag inte ens cider 2,25%.
Sorry, men om man e född 87 så får man väl inte ens gå på bolaget, än mindre röja på krogen????

P-E skrev:
Gjorde allt för alkohol? typ vadå?

Jadu, men drack ju så ofta man fick chansen. Frågade folk utanför kiosker om de kunde köpa 3,5or i värsta fall. Klart man kan dricka fast man är 87:a. Känner 90or som dricker sprit från systemet. Finns de som har druckigt mer än jag har gjort och jag började i 9:an. Alltså de började typ i 6:an. Inte direkt svårt att få tag på alkohol. Nej behöver man inte vara 18 för att komma in på krogen heller.

Men jag ogillar alkohol nu, det är dyrt och äckligt. Man får inte övningsköra dagen efter heller. Sen är effekterna inte heller så roliga. Som jagtyckte de var för något år sedan.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt