Mingves skrev:Sorry, men om man e född 87 så får man väl inte ens gå på bolaget, än mindre röja på krogen????
Jo det roliga händer verkligen på krogen och på bolaget

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Sorry, men om man e född 87 så får man väl inte ens gå på bolaget, än mindre röja på krogen????

Ok..jag fick för mig att du hade sålt din morsa för en kvarting eller nåt..P-E skrev:Jadu, men drack ju så ofta man fick chansen. Frågade folk utanför kiosker om de kunde köpa 3,5or i värsta fall. Klart man kan dricka fast man är 87:a. Känner 90or som dricker sprit från systemet. Finns de som har druckigt mer än jag har gjort och jag började i 9:an. Alltså de började typ i 6:an. Inte direkt svårt att få tag på alkohol. Nej behöver man inte vara 18 för att komma in på krogen heller.
Men jag ogillar alkohol nu, det är dyrt och äckligt. Man får inte övningsköra dagen efter heller. Sen är effekterna inte heller så roliga. Som jagtyckte de var för något år sedan.
Bart skrev:Ok..jag fick för mig att du hade sålt din morsa för en kvarting eller nåt..
så är det för mig 3 helger av 4.. supa ÄR kul och det kommer alltid vara det! men idag känns det inte lika kul.. bland den värsta bakfylla jag har varit med om. Men det som inte dödar stärker! ser framemot nästa helg då man kan smutta på jägern igen!P-E skrev:Nej nej så desperat var jag inte. Men det var typ såhär: vad ska vi göra i helgen? Vi kan dricka.
Tyckte det var skit kul då. Första fyllan är nog den bästa av de jag har haft.![]()
Bart skrev:så är det för mig 3 helger av 4.. supa ÄR kul och det kommer alltid vara det! men idag känns det inte lika kul.. bland den värsta bakfylla jag har varit med om. Men det som inte dödar stärker! ser framemot nästa helg då man kan smutta på jägern igen!
ok, du e inte riktigt lika gammal som vi andra...jag menar inget illa nu men när man blir äldre är det inte riktigt av och på som gäller. Det finns några lägen till. Men för de flesta kommer det efter ett tag...P-E skrev:Måste faktist erkänna en sak. För två månader sen var jag full sist. Drak en kvarting själv, jag är inte heller direkt stor. Men hur som helst, vilken jävla bakfylla! Spydde sex gånger och två sista enbart galla. Hade så jävla ont i huvet hela dagen efter. Jag trodde jag hade varit bakfull förut men inte då. Det här var det värsta jag har varit med om. Sen håller jag med Noice, ska man dricka ska man vara mycket full annars är det bara waste of money.![]()
Mingves skrev:ok, du e inte riktigt lika gammal som vi andra...jag menar inget illa nu men när man blir äldre är det inte riktigt av och på som gäller. Det finns några lägen till. Men för de flesta kommer det efter ett tag...
P-E skrev:Men jag ogillar alkohol nu, det är dyrt och äckligt. Man får inte övningsköra dagen efter heller.

Solid snake skrev:Det där måste vara det roligaste jag har läst här!![]()

Jag drack inte gin på 8 år efter att jag fördruckit mig på det....campar skrev:"nu dricker jag inte längre...."
"....för 2mån sedan var jag skit full....."
Född -87...du,....jag blir förvånad om du inte dricker mera....
![]()
Mingves skrev:Jag drack inte gin på 8 år efter att jag fördruckit mig på det....
...........men nu e det jättegott igen med GT...Solid snake skrev:Jag drack det för 3 år sen, klöker varje gång jag tänker på det.![]()
campar skrev:"nu dricker jag inte längre...."
"....för 2mån sedan var jag skit full....."
Född -87...du,....jag blir förvånad om du inte dricker mera....
![]()
Mingves skrev:Jag drack inte gin på 8 år efter att jag fördruckit mig på det....
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |