E-adress till Brånalt...?

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Behöver skicka ett mail ang licens till den gode H. Brånalt (Anderstorp), men den enda mail-adress jag har till honom fungerar ej
( h_branalt@hotmail.com ) - får hela tiden beskedet om adressen inte existerar...

NÅGON som kan bistå med lite hjälp med en FUNGERANDE e-mail adress till honom?

bissmark skrev:
Kan det månne vara så att det börjar klia i fingrarna??
Har kanske K försökt med lite övertalning???

Njaaaaa, vill ju inte hoppa händelserna i förväg, men OM det blir aktuellt så ska allt vara "klart för start" s a s...
:gnissla

El Presidente skrev:
Njaaaaa, vill ju inte hoppa händelserna i förväg, men OM det blir aktuellt så ska allt vara "klart för start" s a s...
:gnissla
Hmmm detta luktar ERF på långa vägar :tummenupp

vore ju bra om man fick svar från Hans också, eller ännu bättre, webmastern för ERF nu, mailet 4-5 gånger nu utan svar..
mkt dåligt :mad:

R2 skrev:
vore ju bra om man fick svar från Hans också, eller ännu bättre, webmastern för ERF nu, mailet 4-5 gånger nu utan svar..
Jag mailade web mastern och fick svar nästa dag, dom ska fixa till ERF sidan med mer info.

R2 skrev:

Har heller inte fått ngt svar ifrån Brånalt, men jag får väl ge det några dagar till så får vi se...
Kanske ngn har en mäjl- adress han kollar mera frekvent än den som är angiven på ERF- sidan...??

*/ ?>
Back