Mäh! Man kramar ju ut det ur bläckfiskar![]()
.............asg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mäh! Man kramar ju ut det ur bläckfiskar![]()
Värst vad du verkar insatt då..
Man kanske skulle fråga på Flashback, där finns säkert nån som vet exakt.
Tänk på att saffran ofta späds ut med gurkmeja.
:ful-saffran

Tänk på att saffran ofta späds ut med gurkmeja.
:ful-saffran
Laserskrivare brukar ge en lägre kostnad per utskrift och snabbare utskrifter än bläckstråleskrivare. Men de kostar lite mera i inköp och tonerkasetterna är per styck dyrare än bläckpatronerna, fast en tonerkasett brukar räcka till fler utskrifter än en bläckpatron.Hur är det med bläck kontra laserskrivare nuförtiden? Förr var laser dyrare i inköp men billigare per utskrift, numera finns billiga laserskrivare men jag antar att dom har motsvarande mindre mängd kolpulver i sig och att även kolpulvret måste skördas på nån bortre måne på Jupiter och därför också kostar hundra lakan kilot...
Hur många grisöron får du ut per gris?
Hur många kilo fläskfärs får du ut per gris?
Vad blir produktionskostnaden per grisöra vs. pris per kilo fläskfärs?
experttext

Jäkligt bra fråga. Så därför tog jag och räknade lite på tre olika skrivare.vilken nätverks-skrivare/kopiator ska man tjacka till företaget då som skriver ut 100-200 A4 per dag? hälften svartvita, hälften färg med minst 600 dpi.
jag vill ha en bra och dyr skrivare som är billig att skriva med. (billiga, välfyllda toners)
600dpi klarar man sig långt med. Har man inga speciella behov av högre upplösning så tycker jag bara att det är att elda för kråkorna med högre upplösning.Edit: Alternativet http://www.dustinhome.se/pd_5010059288.aspx verkar annars schysst, någon hundralapp dyrare men levereras med toner för 3000 sidor(iof bara 600x600 men det torde räcka för mina behov)

För hur mycket är det i en påse?allmänkunskap![]()

För hur mycket är det i en påse?
"allmänkunskap"Det skulle inte jag kalla det. För man räknar knark i Gram tills man kommer upp i hekton sen blir det kilon och sen blir det ton. Och flytande räknas i milliliter och så vidare. Och det är allmänkunskap tror jag? Eller har alla brukare någon speciell regel hur mycket det är i varje påse/behållare eller vad dom nu säljer det i?
Men till topic, det går att inportera riktigt billigt från kina, men man få kina kvalité på det också![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |