DwD
Med lem
skall dyno testa/ställa in hojjen, vilka ställen i stan finns det? finns det bättre eller sämre?,

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag har goda erfarenheter till MC-Varuhuset och deras service.DwD skrev:oki,får väl svänga förbi dom å bänka/justering av hojjen så att den går perfekt,![]()
DwD skrev:AVAMC, är det någon som har varit där, är det någon ide, vet ju att verkstaden har lite dåligt rykte![]()
Sedan fick jag faktiskt ringa ett par gånger för att dom skulle börja med hojen... Tur att det inte var sässong just då. :kocko
Nejvbie skrev:Vad ligger priset på ungefär?
Jugge_c skrev:Jag bänkade min hos AVA MC. Jag passade på i vintras när dom hade halva priset på arbetet.Det negativa var att man inte fick va me... Jag är lite alergisk till att låta någon fingra på grejjorna utan att man vet vad vederbörande gjort.. Man skyllde på att man inte hade någon försäkring om det skulle hända något... typ att hojen skulle explodera..?
Sedan fick jag faktiskt ringa ett par gånger för att dom skulle börja med hojen... Tur att det inte var sässong just då. :kocko
TomK skrev:Jag har alltid mekat själv och sedan bara överlåtit bänkkörningen åt killen på firman (Cycle Center). Då betalar jag för bänktiden enbart (800:- för en timme). Inget snack om att inte få vara med under bänkningen m.m. Är det min hoj, så vill jag veta exakt hur saker är inställt.
Enda anledningen till att AVA fick pilla själv var för att dom tog 350:- / timmen. Det var ju trots allt "bara" en förgasarinställning.... Utöver det fick jag betala 40:- för 2 extra huvudmunstycken, så jag har och byta med.. Inga ockerpriser på det i alla fall. |
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller