Dykning

Blackninja skrev:
Kolla med en dykläkare oavsett vad en vanlig dr säger. Det är inte värt att nåt händer under ytan. Ska förhoppningsvis inte vara några problem, men det är inte värt att riskera nåt som går att kontrollera innan :)

då jag har sommarstuga utanför lysekil, så ska ja ta å kolla upp va det kostar att ta certet där. så ja ska kolla med dom...

kan man inte få med sig dykprylarna på hojen? å ta sig en tur ner till Egypten eller nåt? en redig semester med massa hoj åka å Dykning... lite klumpigt att släpa på kanske, men det borde väl inet va nå större probs??

Fluxir skrev:
då jag har sommarstuga utanför lysekil, så ska ja ta å kolla upp va det kostar att ta certet där. så ja ska kolla med dom...

kan man inte få med sig dykprylarna på hojen? å ta sig en tur ner till Egypten eller nåt? en redig semester med massa hoj åka å Dykning... lite klumpigt att släpa på kanske, men det borde väl inet va nå större probs??

Inte transportera flaskor på hojen :ajjabajja

gladh

Flaskor hyr man : )

Hade nog hyrt utrustning med om du ska köra ner haha, eller så snor vi en fet jeep o drar, gladh får köra

Blackninja skrev:
Flaskor hyr man : )

Hade nog hyrt utrustning med om du ska köra ner haha, eller så snor vi en fet jeep o drar, gladh får köra

Ni hyr, jag kör. Gillar fördelningen på det projektet. Var det Hurghada som gällde eller :yoparty

gladh

Blackninja skrev:
Jävla skit asså, har ioförsig alla böcker hmma, men fanns ej tid under lumperiet tydligen, armsträck o på panan ställ e viktigt tydligen

Men jag kan bli styrman då

Okidoki, eller ohoj som man säger på sjön.

Var tvungen att ta B-cert för att köra provtagnings och arbetsbåtar när jag jobbade som labtekniker under min marinbiologiperiod i livet.
Sen hade man ju iofs en jäkligt bra möjlighet att dyka i jobbet samt att göra skatteavdrag för dykutrustning (som klassas som skyddsutrustning enligt AFS).

gladh

HansJ skrev:
Resebyrå Flygfisken, du kommer lätt under 15' till Egypten :tummenupp (men visst, ska man sprita och äta och så...) Bo på tältcamp i Marsa Alam eller likknande, då finns det inget annat att lägga pengarna på.

Visste jag inte att man kunde göra. Bra. Själv körde jag ospec. och hamnade naturligtvis på en lyxresort en bra bit söder om Hurghada, så det blev väl en och annan taxi upp och ner till stan när man skulle :öl ...jaja. Som sagt, koncentrerar man sig på dykandet kan man nog komma undan en hel del billigare. Men utfärderna kostar ju en slant oxå.

Fluxir skrev:

Hoj till Egypten! Med dykutrustning! :rofl :rofl

Här har du bågen vi behöver, jag kan vara med på ett hörn. Total succé, vi skulle äga hela Egypten! :banana

http://www2.blocket.se/view/2755758.htm?l=0&c=1&city=0

Wheeliegirl skrev:
Det fixar jag!! :banana
Ska bara gå en mek-kurs för båtar först!! :D

Eller fick inte tjejer va med som vanligt?? :rolleyes:
Jag tänker då inte va paraplyflicka! :mad:

Jo, servera paraplydrinkar

Dykandet sköter vi män...... :tungan

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard