DieselDoris
Gangster rap made me do it
Då främst vithajar... i bur alltså.
Någon som har erfarenhet av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad vitsig du ärUrbanTiger skrev:Hur får man in en vithaj i en bur![]()
UrbanTiger skrev:Hur får man in en vithaj i en bur![]()
Fågel = hajmat. Den måste vara kvar i buren.Rigge skrev:Man tar ur papegojan först.
Nitrogen skrev:Fågel = hajmat. Den måste vara kvar i buren.
Måste det ha varit flera vithajar?Nitrogen skrev:Då främst vithajar... i bur alltså.
Diskriminerar du de svarta hajarna?Nitrogen skrev:Hajen/hajarna ska vara utanför buren, det ska vara vithajar
Det vet jag inte, jag vill bara veta om någon här har gjort det och kan berätta om det.Aleksander skrev:Vart ska du dyka med hajarna???
Gå och lägg dig!!!!morlock skrev:Diskriminerar du de svarta hajarna?
Neeeej, ska det va' så ska det va'morlock skrev:Börja med de lite mindre hajarna ... http://www.aftonbladet.se/resor/9811/22/haj.html
tja, man får väl försöka att inte se så läcker ut där i buren.UrbanTiger skrev:Modigt att över huvud taget ens fundera på det. Sist jag såg vithajsreportage på Discovery så var det väl två hajar på en gång som började rycka i buren. Den gav vika på sina ställen och linorna och hissanordningen pajja ihop. Jag säger bara, lycka till.
Blir det några problem för dig menar du?Nitrogen skrev:tja, man får väl försöka att inte se så läcker ut där i buren.

Ja, med tanke på hur jävla sexig jag är i en tight våtdräkt så....morlock skrev:Blir det några problem för dig menar du?![]()
Du är ju snuskig, karl!!!UrbanTiger skrev:Tvätta fisken innan så blir dom inte lika vilda![]()
(Sharkbait..)Det ultimata vore ju i Sydafrika, i det s.k Shark alley. Om man nu skulle ha vägarna förbi där någon gång.Nursey skrev:Modig brutta, thatta girl. Sjalv vagar jag inte ens kolla pa tv'n nar hajar finns i programtidningen...burrr.
Var hade du tankt ta tag i dina fobier? Jag menar var (sag inte i buren, jag menar i vilket land) skulle du gora det? I USA eller i Sydafrika eller Australien eller...? Nyfiken.
It has been nice knowing u honey(Sharkbait..)
Nitrogen skrev:Det ultimata vore ju i Sydafrika, i det s.k Shark alley. Om man nu skulle ha vägarna förbi där någon gång.
Man kanske skulle slå till på EXTRA stort, vara jättemacho och göra som på bilden nedan, fridykning. Såg ett reportage om 2 killar som sysslade med det där. Kaxigt!!!
)|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!