DVD - Sommaren 2004

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag ska snart sätta mig och bränna ut lite filmer från i sommras (bara vårat eget material) på DVD. :yoparty :tuttar

Det är sammalagt ca 40 - 45 minuter film. En del "flumm"... :kocko :hihi

Jag har mest gjort den för mitt eget höga nöjes skull, men om ni är intresserade av en kopia så kostar den 50:-. Då får ni fint filmfodral och grejjer :rolleyes: :D

Är mina stunt med eller måste man köpa uppföljaren för att få se det? :confused:

crash test doll skrev:
Är mina stunt med eller måste man köpa uppföljaren för att få se det? :confused:
Nog för att han är bra på specialeffekter, man han kan inte göra några mirakel :fakta :tungan

Ok. Första skivan är klar....

Vilka ska ha nu då?

1. Wolfskin
2. Crash test doll
3. Sanntur
4.
5.
6.
7.

Last edited:
Måste man ju nästan ha. Det är 5.1 ljud eller? :rolleyes:

1. Wolfskin
2. Crash test doll
3. Sanntur
4. Poffer
5.
6.

Zesse skrev:
Ärligt talat.. kan man inte bara få ladda hem den istället? Är ju bara omständigt med en dvd....

Nää, kuksugaren drar sura slantar även från dom STORA stjärnorna som gjort filmen säljbar...

ok, jag tvingar ingen att skaffa DVD:n... Och visst en del av materialet har funnits att ladda ner. Så det får ni gärna göra.

DVD:n gjorde jag till mig själv först. Men så tänkte jag att om nån annan ville ha den så får de gärna ett exemplar mot kostnaden för att göra den. Inkl. materialet och alla timmar jag lagt på att klippa ihop grejerna så är inte 50:- så jäkla dyrt...

Så vem är fattiglappen :hihi

Firefly skrev:
ok, jag tvingar ingen att skaffa DVD:n... Och visst en del av materialet har funnits att ladda ner. Så det får ni gärna göra.

DVD:n gjorde jag till mig själv först. Men så tänkte jag att om nån annan ville ha den så får de gärna ett exemplar mot kostnaden för att göra den. Inkl. materialet och alla timmar jag lagt på att klippa ihop grejerna så är inte 50:- så jäkla dyrt...

Så vem är fattiglappen :hihi

Hehe...ok... så var kan man dra hem det? jag har aldrig hört talas om att man kan göra det..

Poffer skrev:
"Och visst en del av materialet har funnits att ladda ner. Så det får ni gärna göra." Han syftar nog på den meningen tror jag.
Aha, ok... :huvet :tungan

De ligger ett par trådar i forumet för filmer och bilder. Kommer inte ihåg vad de heter. Men det ligger där någonstans i gömmorna...

Back