Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att köpa ett set med Dunlops Sportmax Qualifier. Dock en fråga, vad menas med PT-beteckningen? Mer än att priset ligger lite högre än den utan.
Någon som kör med dessa, vad tycks?
.Jag hann 6 mil med nya såna innan jag vurpa i en rondell...Men det var nog inte bara däckens fel. Tror dom fick ett rätt kasst betyg av bike.
Det låter det, då fattar jag varför min lokala leverantör var ganska frågande men de skulle iaf vara tillgängliga så jag beställde en uppsättning, var dock lite skeptisk eftersom jag tror att "vanliga" Qualifier skulle kunna vara mer än tillräckligt för en "fegåkare" som jag, hehe.Kan vara svårt att ha då jag/SWT Racing's däckshop får dessa däck först nästa vecka för utprovning & till försäljning!!
Men blir det som förtester visar & bättre än det redan superba Qualifier så lär det rocka fett som moderna barn säger nu för tiden!!![]()
/Fürstenhoff.
Jag hann 6 mil med nya såna innan jag vurpa i en rondell...Men det var nog inte bara däckens fel. Tror dom fick ett rätt kasst betyg av bike.
Kan inte ha berott på att du glömt att skrubba bort vaxet/siliconet på sidorna av däcket? Låter så iaf.
, när jag kör så är knappast däcken begränsningen
.
Ärligt talat har jag ingen aning (än), jag bara beställdeFråga - vad fick du betala för ett set??
/Fürstenhoff.
Kan inte ha berott på att du glömt att skrubba bort vaxet/siliconet på sidorna av däcket? Låter så iaf.
Nu undrar jag: VIlka däck har/har inte detta vax? När jag köpte mina senaste
Supercorsa SC1/SC2 hos Greven så ställde jag just den frågan, han svarade
att det är bara till att gasa direkt.
Det stämde, ut på Kinnekulle, 2-3 uppvärmningsvarv och sedan nerlägg med toppengrepp.
Jo det har dom men det smälter bort när däcket får upp temperatur.. Samma gäller för gatdäck, kör dom riktigt varma så har man fullt fäste sen..2934088Slicks har det inte iaf.. där kan sätta nya däck i däck värmare och sen köra på bra nedlägg direckter
Vad är den största skillnaden förutom greppet mot originaldäcken på en GSXR1000?...
Har själv kört på dessa däck sedan tidig vår förra året med sjukt många underhållande & SÄKRA mil - bla över 500mil på Nürburg ring utan ett enda problem och då inkl 4 varv KLART UNDER BANREKORDET!!
...
Slicks har det inte iaf.. där kan sätta nya däck i däck värmare och sen köra på bra nedlägg direckter
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |