Dunlop däck? VAR?

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Halloj, Finns det fler som säljer Dunlop slicks i Svea än TL? Någon som har tips på billiga handlare utomlands även om man inte köper däck för en hel säsong?
Mvh/ Crallanbrallan

Jag har ett set okörda slicks som du kan få köpa om du vill. Jag kommer inte kunna köra mer i år, kör jag mer så räcker de däck jag har på hojen nu.
:)

Last edited:
Jag har precis beställt från http://www.masqueruedas.com/eng.htm, dom verkar vara väldigt seriösa och deras priser är ju rätt bra. Skicka ett mail och be om offert så dra de av ett par euro. Jag fick betala 220 EUR för en uppsättning Dunlop Qualifier RR. Jag får betala 8 EUR för frakten (beställde totalt 5 däck). Vi hade nog kunnat få det fraktfritt men det var två polare som inte skulle ha när vi väl skulle beställa.

Vi får se hur det går...

Jag och andra har undersökt det där tidigare, och tyvärr är det bara att bita i det och köpa från TL. Det går att få lite billigare från annat håll, men då måste man köpa fler däck än vad du gör av med under din livstid.

................. tyvärr är det bara att bita i det och köpa från TL. Det går att få lite billigare från annat håll, men då måste man köpa fler däck än vad du gör av med under din livstid.

Misstänkte att det var så det låg till, nåja då får jag väl glädja mig åt att jag stödjer våra inhemska återförsäljare..

*/ ?>
Back