dum dummare dummast

Om hon knuffat i dörren istället för där bak och haft hjulen riktade längs vägen istället för mot huset så hade hon enkelt kunnat hoppa in och kört iväg. Har också gjort det några gånger.

Absolut :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]PApZm9-rwFc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Undrar om dom tutar för att dom skall flytta sig eller för att varna ?:D

Last edited:
Ahh, jag älskar doften av manschauvinism på kvällskvisten :D

Den där tjejen som körde Cobran är ju bara tragiskt, hur fan kan de låta en oerfaren förare gasa loss på blöt asfalt med en 427'a :näsblod

Ahh, jag älskar doften av manschauvinism på kvällskvisten :D

Den där tjejen som körde Cobran är ju bara tragiskt, hur fan kan de låta en oerfaren förare gasa loss på blöt asfalt med en 427'a :näsblod

Spelar väll ingen roll om du har 50 eller 500 hästar under huven.
Gasen har fortfarande inte två lägen utan man kan allt ligga och fisköra i 2km/h med en sådan maskin med.

Men hon verkar ju få fetingspelet och ger fullgas istället för att släppa av.:huvet

Spelar väll ingen roll om du har 50 eller 500 hästar under huven.
Gasen har fortfarande inte två lägen utan man kan allt ligga och fisköra i 2km/h med en sådan maskin med.

Men hon verkar ju få fetingspelet och ger fullgas istället för att släppa av.:huvet

Du har inte kört en 500hk bil utan antispinn och sånt skit va? Det skiter sig för henne när hon släpper gasen, i vanlig ordning...
Så jag tror inte misstaget med den hiskeligt fula cobran var tjejrelaterat, bara nybörjarmisstag.

Du har inte kört en 500hk bil utan antispinn och sånt skit va? Det skiter sig för henne när hon släpper gasen, i vanlig ordning...
Så jag tror inte misstaget med den hiskeligt fula cobran var tjejrelaterat, bara nybörjarmisstag.

Mjaa, i början av videon så ruppar hon ju järnet och verkar vara rätt gasglad.
En bigblock på 500 hk med relativt snäll kam är definitivt inte omöjlig att köra som en vardagsbil om man har lite känsla, vare sig på blöt eller torr asfalt.

Sen finns det säkert lika många killar som är kass på att framföra ett motordrivet fordon som det finns tjejer, men det är en helt annan sak. :gnissla

Men det såg ju helt okontrollerat ut från första stund.
Och jag instämmer i att det finns ju fler lägen än av/på på gasen.
Hon borde ju vetat att den var något vassare än en nissan micra och anpassat gasandet därefter.
Sen att det var min drömbil hon kraschade gjorde inte saken bättre :huvet

Mjaa, i början av videon så ruppar hon ju järnet och verkar vara rätt gasglad.
En bigblock på 500 hk med relativt snäll kam är definitivt inte omöjlig att köra som en vardagsbil om man har lite känsla, vare sig på blöt eller torr asfalt.

Sen finns det säkert lika många killar som är kass på att framföra ett motordrivet fordon som det finns tjejer, men det är en helt annan sak. :gnissla

Ja, och det skiter sig fortfarande när hon försöker riva asfalt på blött underlag och släpper sen gasen helt fel.
Hade hon haft känsla så hade det ju inte varit något problem :D

Hon borde ju vetat att den var något vassare än en nissan micra och anpassat gasandet därefter.

Ägaransvar i detta fallet borde prövas, man lånar inte ut sin pärla till nån som inte vet hur man kör den :fakta

Last edited:

Håller nog med Anders, en hyffsat vass BB med manuell låda o elak koppling är ingen lek.
Det finns inget mellanläge på gasen som många tror utan ska du komma iväg överhuvudtaget så innebär det nästan per automatik hjulspinn.
Viftningen på högerfoten som i en normal bil innebär 0-50hk kan här lika gärna vråla till med 300hk, det blir en jäkla skillnad att köra.

GRus eller ris (en hög med grenar, inte mat) är alltid bra att ha i bagaget såhär i vintertid. :)

Precis, hade hon haft ris i skuffen hade det nu
varit lämpligt att ta fram det och piska lite lätt.

:tuttar

/e

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8