Sålde min förra ducce för 2 år sen och nu börjar suget bli oemotståndligt. Jag skulle mycket väl kunna tänka mej en 900SL av gamla snygga modellen igen men hellre en insprutad hoj, dock ej den nyare 900SS som jag tycker är apful.
Återstår då en fin sporttourer som ST2 med låååg försäkring eller en 916 som i mitt tycke är lika snygg som gamla 900SL.
Jag ska inte fråga vilken hoj ni gillar mest, jag gillar båda av olika orsaker. En är kanonfin touringhoj och en är ikon.
Hojarna börjar bli billiga i england och tyskland och jag har tänkt . Frågan jag har är vilka fel jag ska kolla efter på de olika modellerna. Är det något jag ska passa mej för? Jag har haft ett par ducce tidigare så generella idiotsvar typ "passa dig för ducce" från de som aldrig haft nån betackar jag mej för. Dom kör oftast volvo på ena eller andra sättet.
På min 900SS FE hade jag problem med dålig laddregulator, men det var oxå allt. Jag hade samma problem med min Cagiva Elefant ett par år tidigare. Det är den typen av problem jag vill veta samt mer allvarliga.
Återstår då en fin sporttourer som ST2 med låååg försäkring eller en 916 som i mitt tycke är lika snygg som gamla 900SL.
Jag ska inte fråga vilken hoj ni gillar mest, jag gillar båda av olika orsaker. En är kanonfin touringhoj och en är ikon.
Hojarna börjar bli billiga i england och tyskland och jag har tänkt . Frågan jag har är vilka fel jag ska kolla efter på de olika modellerna. Är det något jag ska passa mej för? Jag har haft ett par ducce tidigare så generella idiotsvar typ "passa dig för ducce" från de som aldrig haft nån betackar jag mej för. Dom kör oftast volvo på ena eller andra sättet.
På min 900SS FE hade jag problem med dålig laddregulator, men det var oxå allt. Jag hade samma problem med min Cagiva Elefant ett par år tidigare. Det är den typen av problem jag vill veta samt mer allvarliga.
