J-Bone
Ny medlem
DesmoRob:
Klart snyggt med röda fälgar! Har inte sett det på en sån förut.
Klart snyggt med röda fälgar! Har inte sett det på en sån förut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Black-Wolf skrev:
Fast det blir nog en båge till våren isåfall...har ju ingen större lust att betala 739 pix per månad hela vintern...för en TL som jag bara kan se och putsa på![]()
/Peter
Originally posted by J-Bone
Så länge man inte är en aktiv tävlingsförare så handlar det ju om att ha kul och att få ett stort smajl på läpparna när man öppnar garagedörren och hojen som just DU gillar allra bäst står där och väntar på dig.
Black-Wolf skrev:
Fast det blir nog en båge till våren isåfall...har ju ingen större lust att betala 739 pix per månad hela vintern...för en TL som jag bara kan se och putsa på![]()
Ha det gött!
/Peter
Black-Wolf skrev:Chip!
Dealen med den lägre premien hos Länsförsäkringar var att den inte får ställas av...dvs ingen låg garageförsäkring.
Men...hmmm...har ett ledigt rum i min lägentehen...man skulle kanske hyra ut det till en stackars student här i Göteborg där det råder akut brist på studentlägenheter. Borde kunna ge 2000 pix i månaden...och då har jag ju en ursäkt att vara i garaget![]()
Såvida inte...oj ful tanke

J-Bone skrev:Det måste väl nästan vara 7´an på fajjerstårmen va? Den har väl ca 110 häst ändå?
Black-Wolf skrev:Chip!
Dealen med den lägre premien hos Länsförsäkringar var att den inte får ställas av...dvs ingen låg garageförsäkring.
Men...hmmm...har ett ledigt rum i min lägentehen...man skulle kanske hyra ut det till en stackars student här i Göteborg där det råder akut brist på studentlägenheter. Borde kunna ge 2000 pix i månaden...och då har jag ju en ursäkt att vara i garaget![]()
Såvida inte...oj ful tanke

PutteLiten skrev:
Jag kan bara säga så här.
Köper du TLRen så kommer du INTE att bli besviken. Den har allt.(hehe)
Default inställningar är rätt kassa och det var ett gigantiskt misstag av Suzuki att inte leverera hojarna bättre grund inställda. För TLRen sågades med fotknölarna pga reportrarna in kunde/hade tid att ställa in en TLR.
Det som behövs är att göra lite av det både jag och J-Bone har gjort. Fast J-Bone borde byta dämpare bak...
J-Bone skrev:Hmm... vänta bara, rätt vad det är så sitter det en Wilbers där bak![]()
)K-Micke skrev:Du har tydligen aldrig kört en 900SS?
För slö för bana??? Knappast! För slö utanför korvkiosken möjligtvis.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife