Ducatiklubben VS Sporthoj?

Status
Ej öppen för fler svar.
Otroligt!!

Så snart en tråd behandlar något som helst med Ducati kommer det lätt upp i 20 sidor. Dessutom med en massa klankande på varandra!

Det känns lite som de kristna VS muslimerna - The final fight... Vilka som är vilka går inte jag in på, det har förmodligen redan diskuterats i en tidigare tråd eller kommer att avhandlas i denna i de nästkommande 36 sidorna.

Underhållande! :yoparty

*Superlight* skrev:
2527858 Vet en 998:a med drygt 121Nm...:tungan
jo men i orginalutförande.... min stackare hade ca 92Nm orginale:tummenupp

Last edited:
LiNiC skrev:
2527887 jo men i orginalutförande.... min stackare hade ca 94Nm orginale:tummenupp

Jo, jag vet...och det är precis det jag menar..., vad var det som var så speciellt med 80Nm----:va

*Superlight* skrev:
2527900 Jo, jag vet...och det är precis det jag menar..., vad var det som var så speciellt med 80Nm----:va
Vet inte. Jag höll bara med dig *S* Det kanske e Nm man ska ha på tröjorna då???
happy030.gif

Det är tillåtet..., men inte om du kör eller åker Volvo...:fakta

Argyle skrev:
Kan meddela dig att Duacti funderar friskt på att lämna MotoGP, av den anledning att dom tycker radfyra har för många fördelar jämnfört med twinen. Sen handlar det knappast om att en Duacti är dyrare så folk vädjar en jappsare istället, det handlar mer om att twin symboliserar KROMSLÄDE!:D
Veckans Finn Fem Fel :ätapiller :skrattaåt

Argyle skrev:
2527783 Kan meddela dig att Duacti funderar friskt på att lämna MotoGP, av den anledning att dom tycker radfyra har för många fördelar jämnfört med twinen. Sen handlar det knappast om att en Duacti är dyrare så folk vädjar en jappsare istället, det handlar mer om att twin symboliserar KROMSLÄDE!:D

Görs Duacti i Japan eller i Nordkorea?

emullo skrev:
2527268 Jo.. med miniducce... 748...

748 som var med i sista erf tävlingen höll ju, då borde den
vi ska ha hålla oxå.. kanske..

Vadå kanske?:mad: det är Min lillR:en ni snackar om :fakta
Jag tycker vi tar stor R:en eller S:en istället:banana

Haha, rudiger!
Oj, tillförlitlig, det skulle jag inte våga mig på, sen är det med korrektionsfaktor för veveffekt med.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back