Ducati Streetfighter V2 2022 Review

Mjorich

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2015
Ort
Stockholm
Hoj
-
Den är ju ruggigt fin. Ser bättre ut än V4an vars utseende har växt enormt på mig. Vad säger panelen på förhand? Jag kommer nog få svårt att undvika den kommande 1-2 år om försäkringen i innerstan inte mördar mig…
 

BGL

Medlem
Gick med
30 Dec 2017
Ort
Trollhättan
Hoj
2018 Aprilia Tuono Factory
Den är ju ruggigt fin. Ser bättre ut än V4an vars utseende har växt enormt på mig. Vad säger panelen på förhand? Jag kommer nog få svårt att undvika den kommande 1-2 år om försäkringen i innerstan inte mördar mig…
Priset ligger för nära klassledaren på 189900. Lägre effekt och tråkigare motor än Aprilian men den är som du säger väldigt snygg och ser bättre ut än V4an. Rimligare pris hade varit någonstans mellan 160-170000.
 

Mjorich

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2015
Ort
Stockholm
Hoj
-
Har en dylik maskin på ingång till våren. Ganska taggad.

Vis av erfarenhet efter upmap och helsystem på min Monster är jag sugen på något liknande här. Tänker på bättre gasrespons bl a - blev stor skillnad från snål Euro5. Tyvärr kostar Akras slipon 40 papp!!

Så funderar lite på annat märke för avgassystem och även på att lägga in en annan tune.

Nätet verkar överens om att Brentune är bra för V2an.


Jag har ingen erfarenhet av detta. Kan man köpa en device och använda till två maskiner? Tror ni att det funkar bra för att få en trevligare effekt/moment-kurva? Fallgropar?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top