Ducati Streetfighter V2 2022 Review

Den är ju ruggigt fin. Ser bättre ut än V4an vars utseende har växt enormt på mig. Vad säger panelen på förhand? Jag kommer nog få svårt att undvika den kommande 1-2 år om försäkringen i innerstan inte mördar mig…
 
Den är ju ruggigt fin. Ser bättre ut än V4an vars utseende har växt enormt på mig. Vad säger panelen på förhand? Jag kommer nog få svårt att undvika den kommande 1-2 år om försäkringen i innerstan inte mördar mig…
Priset ligger för nära klassledaren på 189900. Lägre effekt och tråkigare motor än Aprilian men den är som du säger väldigt snygg och ser bättre ut än V4an. Rimligare pris hade varit någonstans mellan 160-170000.
 
Har en dylik maskin på ingång till våren. Ganska taggad.

Vis av erfarenhet efter upmap och helsystem på min Monster är jag sugen på något liknande här. Tänker på bättre gasrespons bl a - blev stor skillnad från snål Euro5. Tyvärr kostar Akras slipon 40 papp!!

Så funderar lite på annat märke för avgassystem och även på att lägga in en annan tune.

Nätet verkar överens om att Brentune är bra för V2an.


Jag har ingen erfarenhet av detta. Kan man köpa en device och använda till två maskiner? Tror ni att det funkar bra för att få en trevligare effekt/moment-kurva? Fallgropar?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top