190 bah... 
Hur ligger det till med drevning och hastighetsmätare på monstren?
Man kan ju få riktiga glädjemätare om man drevar ner fel motorcykel.
När jag maxar Laverdan är det som om man hänger och fladdrar efter hojjen och den gör väl knappt 200.
200 på min kawa är som ett gapskratt, 200 på cbr:en är värre då måste man ducka lite.
Hur ligger det till med drevning och hastighetsmätare på monstren?
Man kan ju få riktiga glädjemätare om man drevar ner fel motorcykel.
När jag maxar Laverdan är det som om man hänger och fladdrar efter hojjen och den gör väl knappt 200.
200 på min kawa är som ett gapskratt, 200 på cbr:en är värre då måste man ducka lite.





Kanske bromsa när man ser Gud precis före kurvan som kommer i hög fart