sportbike
Guest
Låter som en riktig skithoj sätt genast ut era på blocket ! Fan att dem ska vara så dyra = /
Men det var väl ett moget och informativt inlägg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en riktig skithoj sätt genast ut era på blocket ! Fan att dem ska vara så dyra = /
Men det var väl ett moget och informativt inlägg![]()
Vem fan stoppa en krona i dig då ? Nä men seriöst missade du poängen med mitt inlägg eller är du bara grinig ?
Du märker när jag är grinig!
Tjena!
Min personliga uppfattning då som kört båda.
990 SMR är större, bekvämare, har mer effekt, klumpigare. I många fall en bättre motorcykel är Hypermotarden.
Duccen är lite lättare, betydligt mer smidig att hantera samt har brutalt mer med vrid lååångt ner i registret. Du sitter längre fram på duccen och får bättre kontroll av vad framhjulet har för sig. Olikt några andra här på forumet tycker jag det går alldeles utmärkt att toura fram i 130-140. Jag har min nerdrevad ett kugg fram och den toppar 224 blås just nu med en ilsket blinkande växlingslampa
Övertygad??
//m
Hypermotarden är en skön hoj till 100%.
Övertygad?
är det nån som har koll på priser på servicerna?en till fråga ska man ha sart eller röd?
En liten varning till alla hypermotard ägare!
Hade parkerat hojen igår med växel i som jag brukar för att den inte skall rulla av stödet om där lutar lite.
Spatserade fram till hojen, vred om tändningsnyckeln och petade till växelspaken med tån så att jag fick grön lampa på panelen.
Tryckte på start och då visade det sig att den inte var i friläge, startmotorn började tugga och hojen liksom juckade sig frammåt dock utan att stödet fällde sig vilket var tur och mycket förvånade. Där stod jag som ett fån med hjälmen i ena näven och det tog nog en sekund eller två innan min hjärna fattade vad som hände och jag fick fatt i hojen och drog in kopplingen.
Förstår fortfarande inte varför den inte välte, den hade dessutom garanterat vält åt motsatt håll från sist gång jag välte den så det hade bara varit och punga ut för ett handskydd till.
Hej allihopa!
Slänger upp några bilder på min Hypermotard som jag har pysslat med nu ett tag. Avgassystemet som tar bort avgasspjäll och katalysator är handgjort och racekammar sitter även på. Något som ska inhandlas till vinter är Rizomas fotpinnar och kraschpuckar.
Hoppas ni gillar den!
Har du köpt den på Italia Bike Center? Samma färgsättning som jag har på min.
Nej det har jag inte, köpte en röd s-modell och har fixat allt själv.
Snyggt jobbat. Vem är det som tillverkat helsystemet? Varför inte Termignonis?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |