ZS har helt rätt. Med den otrimmade tunga och inte bananpassade 748:an.
Med hans lättade dopade 900 SL hade det gått riktigt fort!
900 SL i *Superlight* utförande:
Lättat drev + kamremsdrivning, Lättat svänghjulsfäste, sparad vikt, 0,350kg
Lättat primärdrev, sparad vikt, 0,185kg, 246 gram svänghjul, sparad vikt 1,3kg
Carillo stakar, Pistal högkompkolvar, 985 Cyllar, Keihin 41 fuggar, Silent Hektik Tändbox, VeeTwo racekammar, VeeTwo alu ställbara drev, sparad vikt 46,4gram, Kolfiber tankfäste, Lucas Modifierade fotpinnar, Öhlins bakdämpare, Lättad styrkrona och Öhlinskittad framgaffel, PVM magnesiumfälgar med Waveskivor, sparad vikt 8kg, Silent Hektik tändspolar, Kämnaportade toppar med 44/39 ventiler, Lättare kuts från Diopa, Kolfiber sidokåpor, Urfräst kopplingshus, Kolfiber kopplingskåpa, Alu bakbroms skiva, Lättare dubbelljus sats, Nedflyttade alu clipon, LSL styrdämpare, PWM bromsok, Urfräst bakre bromsfäste, Setrab extra oljekylare, Finbalanserad vev, Nology tändkablar, Kolfiber kamremskåpor, Ställbara broms/kopplings handtag, Lättat startdrev sparad vikt 0,233kg, Fäste för baklampa i kolfiber.
Puuuuhhh.... hur orkar han?