mustafas_inn
Sedighi
Köpte en lagd ducce 748 i början av säsongen.
Hon behövde ganksa mycket kärlek. hon fick nytt kåpset och nya däck.
Ganska så snart började kopplingen att slira.
Monterade dit zeke kopplingkorg medne tt nytt lättat nav från ebay.
Hitills inga konstigheter hojjen accar som ett vildjur.
nästa dag märker jag att hojjen vibrerar vid inbromsning.
Misstänkte vikt obalans i dcket men har ingen depå stöd fram så jag har inte kunnat montera av och kolla. misttänkte även belägg har inte heller haft tid att kolla. Läste i en tråd om gaffelbenen eller dämpanra kan sitta ojämnt har inte heller haft tid att kolla detta.
åker ut en runda på väg in till stan kommer upp vid gamla stan.
varvräknaren slår i bottem oavsett hur mycket gas jag ger fast motorn är på och varvar , men även den dör efter 10 sekunder. Rullar in hojjen på sidan kopplar bort batteriet letar efter brända kablar men allt ser OK ut. kollar runt på nätet läser att ett igentäppt bränslefilter drar massa ström vilket gör att det inte blir ngn ström över till battteriet.
byter bränslefilter. Allt funkar perfekt.... i ett par dagar.
Åker en runda ngra dagar senare märker att hojjen börja hacka typ nästa slå sig fram, så hårt att hela hojjen vibrerar. detta gör den vid hårt gaspådrag vid 5000 varv men om jag accar sakta så händer inget.
Undrar vad det är tar hem till garaget hojjen nått 4900 jag gör oljeservice tar ut den på en kort runda. denna gång hackar den på alla varvtal oavsett mjuk eller hård acceleration.
Vad kan detta bero på bränslepumpen ?
någon guru där ute som kan ge mig ett svar innan jag blir tokig
Hon behövde ganksa mycket kärlek. hon fick nytt kåpset och nya däck.
Ganska så snart började kopplingen att slira.
Monterade dit zeke kopplingkorg medne tt nytt lättat nav från ebay.
Hitills inga konstigheter hojjen accar som ett vildjur.
nästa dag märker jag att hojjen vibrerar vid inbromsning.
Misstänkte vikt obalans i dcket men har ingen depå stöd fram så jag har inte kunnat montera av och kolla. misttänkte även belägg har inte heller haft tid att kolla. Läste i en tråd om gaffelbenen eller dämpanra kan sitta ojämnt har inte heller haft tid att kolla detta.
åker ut en runda på väg in till stan kommer upp vid gamla stan.
varvräknaren slår i bottem oavsett hur mycket gas jag ger fast motorn är på och varvar , men även den dör efter 10 sekunder. Rullar in hojjen på sidan kopplar bort batteriet letar efter brända kablar men allt ser OK ut. kollar runt på nätet läser att ett igentäppt bränslefilter drar massa ström vilket gör att det inte blir ngn ström över till battteriet.
byter bränslefilter. Allt funkar perfekt.... i ett par dagar.
Åker en runda ngra dagar senare märker att hojjen börja hacka typ nästa slå sig fram, så hårt att hela hojjen vibrerar. detta gör den vid hårt gaspådrag vid 5000 varv men om jag accar sakta så händer inget.
Undrar vad det är tar hem till garaget hojjen nått 4900 jag gör oljeservice tar ut den på en kort runda. denna gång hackar den på alla varvtal oavsett mjuk eller hård acceleration.
Vad kan detta bero på bränslepumpen ?
någon guru där ute som kan ge mig ett svar innan jag blir tokig