gluffis
Slowrider
Det är alltid så med märkesförsäkring, utom hos BMW, som jag vill minnas försäkrar S1000...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen skillnad i pris för mig när jag kollade hemsidan. Min er6a ligger på 3336, precis som innan. Kille, 25 år, haft kort i 5 år i september och bor i Helsingborg. Är det endast personer med färre antal år än mig det drabbar?
Bara en liten notis som kanske kan göra dig lite lyckligare. Min fireblade kostar på mig ca 20 lakan om året I TRAFIK!!!!
Detta hos länsförsäkringar, hos bilsport & mc skulle den vara betydligt billigare!
Så nu till våren byter jag till dom
Har du fått en offert och svarat på den så är det priset på offerten som gäller.Tecknade precis innan ändringen om min försäkring till 24, hoppas bara jag slipper en fet faktura påöver det dubbla priset jag fick. fick 1820 kronor på XT:n men kollade nu och då blev det 4100... Får väl se...
Hade lätt betalat tredubbelt om jag återigen fick stå och snegla på 24-årsförsäkringen ...
Nu får man istället det billigt och bra på 40-årsförsäkringen men så e man gammal också ...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |