Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shoei skrev:2481205Och man kommer bli hårt straffad för miniskylt2000 var väl på förslag? vansinnigt isf
GSXRRogga skrev:2481208Nu blev det dubbla trådar
Men men...hatar moderater![]()
Beslutet togs av sossarna, hela förslaget påbörjades för ca 2 år sen.GSXRRogga skrev:2481208Nu blev det dubbla trådar
Fortfarande så togs det här beslutet under förra mandatperioden. Och till och med jag, som inte är ett dugg insatt i politik, vet att det var en röd regering som styrde då. Så det är inte moderater du ska hata, det är dig själv.GSXRRogga skrev:2481208Nu blev det dubbla trådar
Hoztic skrev:2481253Beslutet togs av sossarna, hela förslaget påbörjades för ca 2 år sen.
Tror du verkligen att dom kan ändra lagar 5 arbetsdagar efter valet?Är all samhällskunskap bortplockad från skolan?
![]()
Idiot.GSXRRogga skrev:2481208Men men...hatar moderater![]()
Tur att jag alltid har hjälm på när jag kör moped då, låter som aftonbladet bara fiskar efter läsare bland sveriges vardagskriminella. Som vanligt!GSXRRogga skrev:2481196Den första oktober kommer bötesbeloppen för trafikbrott att höjas till minst det dubbla. Maxbeloppet för fortkörning kommer därmed att hamna på 4.000 kronor. Att färdas på moded utan hjälm kan komma att kosta den tanklöse upp till 2.500 kronor, uppger Aftonbladet.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |