Den första oktober kommer bötesbeloppen för trafikbrott att höjas till minst det dubbla. Maxbeloppet för fortkörning kommer därmed att hamna på 4.000 kronor. Att färdas på moded utan hjälm kan komma att kosta den tanklöse upp till 2.500 kronor, uppger Aftonbladet.
2000 var väl på förslag? vansinnigt isf
Är all samhällskunskap bortplockad från skolan?