Jag håller med dig. Det blir lite fel när man först försvarar att man kör från snuten och stuntar i 300 km/h för att sedan vara den man ska tycka synd om när något händer.Silwer skrev:Dubbelmoral, självklart har man väl det i viss mån (sen om folk nu menar att alla kör som dem egentligen så är det redan där fel).
Personligen tycker jag trots vad som skrivs i tråden att det nu mera är en annan inställning till hojåkande, kör man sporthoj ska man ganska snart kunna stunta och man måste köra fort så man inte måste skämmas osv.
Trycket är bra mycket hårdare nu, givetvis kan det vara för att man börjat hänga på SH för här är ju sånt de enda som respekteras egentligen.
På våren är man ringrostig, bilisterna ser oss inte, vägarna kan vara dåliga och ha grus på sig, varje år är det så, ändå blir "vi" överaskade varje gång.
Att alla som gärna skriver under med "300+" och allt va det nu var, kör RR (på SH är väl månag av de som kör RR de som dessutom verkar ha mest trafikmoral) tror jag inte alls på.
Sen är någon död (vad än anledningen) då skrivs det VIF o RIP i tråden av samma personer.
Problemet med mognad och erfarenhet är att man inte inser värdet av detta förrän man besitter dessa egenskaper själv.