Du som körde västerut på R40 mot Ulricehamn i söndags på en blå BMW R12T

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Honda VT750DC
Visst .. jättekul att blåsa på i högerfilen varje gång jag skulle försöka köra om med bilen. Det kunde jag se humorn i .. men att du bromsprovar mig när omkörningsfilen försvinner och jag går in bakom igen .. saknar ord. Du ska vara glad att ena foten låg på bromsberedskap hela tiden. Det spelar liksom ingen roll vad juridiken skulle ha sagt i det läget - hade vi gått ihop i +180 km/h på vajerräckesväg så tror jag att jag klarat mig 100% bättre än dig. Och hade det hänt så hade jag bara grävt ner dig i dikeskanten och åkt vidare .. idiot.

Video?
mothers-day-printabl%235D53A8.jpg

låg du i 180+ med bilen?

kanske satt en wannabesnut eller gammal pensionärssnut bakom ratten som ville du skulle sakta ned!? en del gillar bromsljus för att visa sin poäng. Tänkt på det ts?!

Fan vad många bölar trådar det skapas då. Om han nu gjorde så tror jag inte han bryr sig ett dugg om vad som skrivs på SH. Just my two cents

Är det här nya trenden på sporthoj att göra en tråd för varje idiot som man möter ute i trafiken? "Du som körde en Mazda 323 och glömde blinka vid Coop forum i Nacka. Det var nära att jag fick min stänkskärm bucklig..."

Är syftet att gnälla av sig lite eller finns en förhoppning att den inblandade är medlem här på forumet och tar åt sig och hädanefter kör enligt lag och ordning?

Last edited:
Kom igen nu inte en till gråttråd om hur någon annan beter sig i trafiken. Jag förstår att ni är lättkränkta och gärna vill berätta för alla och förhoppningsvis även föraren vilket praktarsel han kör som. Men snälla bespara oss andra denna skit, gråt ut hos er sambo, flickvän, fruga, morsa, mormor eller vem fan som helst men inte här.

Kan vi inte bara göra EN gråttråd? Visst kan det vara bra att skriva av sig sin ilska, men alla kanske kan skriva på samma ställe?

Edit: För övrigt har BMW ingen modell som heter R12T.

I mitt fall var tråden riktad till enbart en person. Antagligen i detta fallet också. Ni som gråter över gråttrådar, ge fan i att läsa då, ni ser ju på rubriken vad det handlar om. Vad tvingar er att läsa det? Vad är det som stör er, att den råkar ligga bland senaste trådarna i en kvart? Acceptera att det finns folk på ett öppet forum som inte delar er syn på livet och gallra bort det som inte passar er. Tråkigt om ni får men för livet av att läsa trådar som inte passar er, men det finns hjälp att få. Problem solved. :)

Gråter man ut hos flickvännen finns det ju ingen chans i världen att vederbörande idiot läser det.
:crash

Du som framförde en blå kundvagn i tacotillbehörs-gången inne i ICa:crash Maxi Haninge i går kväll.
Det är 15km/h hAstighEtsgräns där och det höll inte du.

För att undvika en brUtal olyCKa så blev jag tvungen att väja in i Skogaholmsbröds-hyllan.
Jag hadE mina barn med mig, täNk lite nästA gång.:crash

kundvagn??? Jeeebus!! Det hade jag aldrig vågat köra för att jag hade tJöRt ihJäl mIg diReCkT!!!!11 :fakta

Om inlägget är riktat till en person, varför skriver du i ett öppet forum? Om du är missnöjd med någons beteende så ta reg. Nr. Och kontakta honom........ Och min åsikt är forgive and forget, skulle man hänga upp sig på varenda person i trafiken skulle man inte göra annat

I mitt fall var tråden riktad till enbart en person. Antagligen i detta fallet också. Ni som gråter över gråttrådar, ge fan i att läsa då, ni ser ju på rubriken vad det handlar om. Vad tvingar er att läsa det? Vad är det som stör er, att den råkar ligga bland senaste trådarna i en kvart? Acceptera att det finns folk på ett öppet forum som inte delar er syn på livet och gallra bort det som inte passar er. Tråkigt om ni får men för livet av att läsa trådar som inte passar er, men det finns hjälp att få. Problem solved. :)

Gråter man ut hos flickvännen finns det ju ingen chans i världen att vederbörande idiot läser det.
:crash

Du missförstår, jag får inte men utav era trådar. Utan av det faktum att vuxna män blir så förbannade på en annan människas beteende att de måste skriva av sig på internet och få medhåll av andra för att må lite bättre. Ni följer den allmänna samhällstrenden där klagande och pekande på andra och deras beteende är normen och jag tror att det är fler än jag som är trött på att se det också i detta forum som vi har hängt på mer eller mindre längre och frekvent.

Du missförstår, jag får inte men utav era trådar. Utan av det faktum att vuxna män blir så förbannade på en annan människas beteende att de måste skriva av sig på internet och få medhåll av andra för att må lite bättre. Ni följer den allmänna samhällstrenden där klagande och pekande på andra och deras beteende är normen och jag tror att det är fler än jag som är trött på att se det också i detta forum som vi har hängt på mer eller mindre längre och frekvent.

Ääääh kom igen nu, lite får man väl tåla på ett nätforum :)

I mitt fall skrevs inte tråden för att få medhåll av andra. I mitt fall var inte tråden alls syfte att jag skulle må bättre. Som sagt, i mitt fall hade inte tråden behövts kommenteras över huvud taget. I mitt fall hann jag aldrig se regskylt, därav en tråd på SH, enbart för att vederbörande förhoppningsvis läste tråden. Verkar tyvärr vara väldigt svårt att förstå för vissa, och det gör att diskussionerna lever vidare trots att de inte hade behövt göra det.

Nackdelen med internet, folk kan inte ge fan i att kommentera saker som inte behöver kommenteras. :va

Dock kan jag ju inte svara för vad TS har för syfte med denna tråden och därmed lämnar jag konversationen

Edit: Vem sa något om att vara vuxen? :)

Last edited:
Själv bestämde jag mig direkt för att inte ens skriva nåt i den här tråden, men det sket sig inser jag nu:D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park